21. Kapitola

1.4K 181 8
                                    

"No?" zasmál se Hoseok a já slyšel opět draka.

"Jsem 5. stupeň.. Mix."

"Heh.. Nebudete mi věřit." řekl jsem, abych se vyhnul otázce, ale oni jen udělali naštvaný pohled a vybídli mě, abych mluvil dál.

"Fajn.. Umm.. 5. stupeň, mixovaný drak.." řekl jsem a oni se začali smát.

"Tak tím pádem já mám 6. stupeň, draka posedlého Yoonginismem.." zavtipkoval Hoseok a Yoongi ho praštil.

"Ale ne fakt, co máš za gem?" zeptal se ještě jednou Yoongi a já si povzdechl.

"Vidíte? Nevěříte mi." řekl jsem, zabouchl skříňku a byl připravený odejít na půl hodiny do knihovny, ale jejich hlas mě zastavil.

"Opravdu ho máš?"

"Jo."

"Fajn.. U-umm.. Ukážeš nám ho?" zeptal se Hoseok a já natáhl ruku k nim a ukázal jim ten náramek.

"To je on..?"

Přikývl jsem.. Je to takový kámen, normálně do kruhu a jsou tam všechny smíšené elementy, takže je hodně barevný. Je naštěstí kouzelný, takže ten tak sundat nejde.

"Páni.." vydechli oba dva najednou a já se uchechtl.

"No nic, vyzkoušíme je? Máme jen půl hodiny, proč někam chodit." řekl Yoongi a Hoseok přikývl.

"Já nevím.." řekl jsem a viděl ty jejich pohledy.

"Jen do toho."

Po chvilce přemýšlení jsem tedy přikývl a všichni jsme šli do tělocvičny, kde nikdo nebyl.

"Soul Gem Activ." řekli oba dva najednou a já viděl jejich zbraně.

Yoongi jak jinak než luk a Hoseok měl taky meč jako já jen hodně dozlatova.

Oddechl jsem si a zavřel oči.

Do ruky jsem uchopil Soul Gem a roztříštil ho v dlani.

"Soul Gem Activ." opět ten nádherný pocit, jak mnou prolejzá ta energie..

"Páni!! Ten meč, je BOŽÍ!" řekl Hoseok a začal pozorovat můj meč.

Hoseok mi ukazoval jednoduché pohyby mečem a celkově, jak se to všechno dělá. Drak mi také dooost pomáhal a Yoongi mi zas říkal věci o rychlosti a tak. Za tu půl hodinu jsem se naučil snad všechny základy a pak už sem začali chodit ostatní, takže jsme deaktivovali své Gemy.

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat