45. Kapitola

1.4K 171 16
                                    

"D-děkuju.." vydechl Taehyung a já zvedl pohled.

"T-tam za to.. J-jak si mi pomohl a t-tak.." koktal tak hrozně roztomile a jak se na mě podíval...

"Nemáš zač.. Tys mě taky hodněkrát zachránil, i když o tom nevíš.. Cítím se líp.. Jak jsem už předtím řekl.." 

A opět ticho.. Chtěl se pohnout, ale bolely ho svaly a tak sykl.

"Nehýbej se moc prudce.. Umyju ti vlasy a potom ti d-donesu nějaké oblečení.." zamumlal jsem a on jen němě přikývl a já se natáhl pro šampon s broskvovou vůni. Začal jsem mu mýt vlasy v tichosti a užíval si toho, jak roztomile se červenal.. 

Absolutně nechápu, jak někdo takhle roztomilý mohl být tak drsný jako Drak ze začátku..

Občas jsem rukama zajel na zátylek a na krk, což jsem asi dělat neměl..

Nevím, pokud to je kvůli té teplé vaně, ale bože..

Měl nádherně horkou kůži a tak jemnou.. 

Smyl jsem mu šampon a odešel do pokoje, kde jsem vzal jedny čisté boxerky, větší tričko a šel zpátky do koupelny.

"Oblékni se.. Teda jen né to tričko, namažu ti ty rány.. Tady máš ručník.." všechno jsem mu tam nechal a šel dolů do kuchyně pro mastičku, se kterou jsem se vrátil zpátky nahoru a viděl, jak tam Taehyung sedí na té stoličce s rukama, které chtěly zakrýt jeho bříško.

"Nestyď se.." zašeptal jsem, sklonil se tak, že jsem před ním klečel a na prsty si dal trošku gelu. [TAKOVÁ TA MASTIČKA, KTERÁ HOJÍ, NE LUBRIKANT:)))]

Začal jsem mu přejíždět po ranách úplně potichu a poté mu řekl, aby si oblékl tričko.

Dole jsem udělal něco malého k jídlu společně s Taehyungem začal jíst.. 

A opět.. Všechna důležitá témata probíráme u jídla..

"Vysvětlíš mi to?"

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat