72. Kapitola - The End

2.3K 195 168
                                    

<Time Skip - Nový Rok>

"Jungkookie.. Vstávej.." zasmál se Taehyung a probouzel Jungkooka, jenž protestoval.. Nechtěl totiž vylézt z vyhřáté postele.

"No, tak jak chceš.. Jdu pro tvou babičku." řekl výhružně Taehyung a Jungkook rychle chytil Taehyunga za ruku a zastavil ho tak v odchodu.

"Nenene, jsem vzhůru!" vyjekl a Taehyung se jen zasmál.

Minule totiž, když Jungkook nechtěl vstávat a Taehyung šel za jeho babičkou, tak ho polila extrémně studenou vodou, takže to nechtěl opakovat.

Taehyung ho políbil na rty a podal mu nějaké oblečení.

"Obleč se, musíme vše připravit na večer.." Taehyung odešel a Jungkook s protočením očí se nasoukal do oblečení a šel si vyčistit zuby.

Samozřejmě hned po tomhle došel pomalým krokem dolů do kuchyně, kde už seděla jeho babička a četla si.

"Oh, Jungkookie.. Už jsem se lekla, že budu muset jít s těmi bolavými zády zase pro ten kýbl." zasmála se a rozcuchala Jungkookovi právě učesané vlasy.

"Právě jsem se česal..." zamumlal Jungkook, Taehyung si před něj stoupl, rukama mu je prohrábl a upravil.

"Tak pojď ty můj ospalče.. Musíme dodělat ty sušenky a ten dort.." řekl Taehyung a vzal do ruky talíře.

"Na ty talíře začni dělat chlebíčky.. Potom mi pomůžeš hezky s tím dortem." Jungkook jen přikývl a začal připravovat chlebíčky.

Potom se ale zničehonic ušklíbl a na prsty si dal trošku sýrové pomazánky.

"Taehyungie? Půjdeš sem prosím?" zavolal ho Jungkook, schovávajíc si za zády ruku.

Taehyung k němu přišel a ptal se ho, co potřebuje.

Jungkook se ale zasmál a pomazánku, kterou měl na prstech setřel do Taehyungovy tváře.

"Jungkooku! Co děláš, teď si zas budu muset umýt obličej." vyjekl Taehyung a Jungkook ho zastavil.

"To by byla moc velká škoda té pomazánky." Jungkook mu to slízl ze tváře, která ihned nabrala růžovou barvu.

"Je dobrá.." řekl s úsměvem Jungkook a dál dělal chlebíčky.

Taehyung periferně uviděl, jak se Jihee usmívá a tak prostě zatřepal hlavou a dál dělal Sušenky a další občerstvení.























Asi tak po hodině bylo dostatek chlebíčků i Sušenek, které právě ležely v troubě a pekly se.

Jungkook ještě rychle skočil do obchodu, jelikož chyběla mouka.

"Jste opravdu roztomilí.. Jungkook ani jako malý nebyl nikdy tak moc šťastný jako je teď.." řekla s úsměvem Jihee a Taehyung zčervenal.

"Ani já jsem nikdy nebyl šťastnější.." zašeptal a sám pro sebe se usmál.

"Určitě vám to dlouho vydrží, věř mi to.. A chci, aby ses o něj staral hlavně v tu dobu, co tu už nebudu.. Slib mi to Kim Taehyungu." říkala vážně Jihee a Taehyung zamrzl.

Je pravda, že Jihee byla už dost stará, ale nepomyslel na to, že by byla nějak nemocná a mohla každou chvilkou být pryč..

"Slibuji.." řekl po chvilce Taehyung a slyšel, jak někdo přišel.

"Mám tu mouku! A dívejte, kdo chce pomoct." zasmál se Jungkook a ukázal na Jina, jenž pomáhal s taškou Jungkookovi a Joona stojícího vedle Jina.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 18, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat