47. Kapitola

1.5K 179 23
                                    

Ráno jsem se probudil s menší bolestí hlavy, ale nijak jsem to neřešil.. Pořád jsem se převaloval ze strany na stranu a až po nějaké chvilce jsem otevřel oči a viděl Taeho, jak sedí vedle mě na židli a má v ruce tácek, na kterém byl hrníček, ze kterého se kouřilo a talíř s palačinkama..

"Dobré ráno.." usmál se na mě a já se zamračil a jen pokývl.

"Ř-řekl jsem si, že ti udělám snídani do postele.. U-umm.. A taky chci něco říct.." tácek mi podal a já si ho převzal.. Popravdě..

Slintal jsem nad ním..
















Nad tím kakaem.. A samozřejmě i nad palačinkama.. Ale pohled jsem odvrátil a hodil ho po Taehyungovi.

"Chci se omluvit.. Věřím ti a vždy jsem ti věřil.. Nevím proč, ale prostě jsem věděl, že mi nic neuděláš, že mé tajemství u tebe bude v bezpečí.. Moc se ti omlouvám, že sis myslel to, co sis myslel.. N-nemohl jsem ti o tom říct, kvůli Jooniemu a já ho n-nechtěl naštvat ještě víc.." zamračil jsem se a zatřepal hlavou.

"Počkat.. Joon? Namjoon? Tvůj brá-... No, jasný.. Heh, došlo mi to.. Tvá rodina.. Takže.. Joon je taky stejný druh jako ty.. A proto je v N skupině.. Je to drak, takže by nemohl zabíjet svůj druh.. A Jin?"

"Jin je jiný druh.. Taky celkem vzácný, skládá se z pár elementů, ale ne ze všech jako my.. Znají se hodně dlouho.. Mezi draky se tvoří takzvané dvojice draků, které k sobě cítí hodně silné pouto jako třeba Soul Gem a člověk, ale tohle je silnější.."

"Takže.. Teoreticky já jsem spoutaný s tebou.. Když ty jsi vlastně duše Soul Gemu, který mám já.."

----

Ještě jedna za dnešek ^^ 

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat