30. Kapitola

1.4K 171 9
                                    

Spadl jsem na zem a na mě ihned někdo další..

"Auuu, neumíš stát na nohou..?" řekl podrážděně člověk, který na mě skočil a já ho ze sebe sundal.

"Tyvole Yoongine, jsi idiot nebo co? Víš jak mě všechno bolí?! JÁ SPADL NA ZEM, tys spadl na mě! Blbečku..." praštil jsem Yoongiho a pomalu se zvedl a protáhl se.

"Tak nemáš zrychlovat, když jdu za tebou." řekl otráveně a natáhl ruku, za kterou jsem ho vytáhl na nohy.

"Jak jsem asi podle tebe měl vědět, že to jsi ty? Je pozdě, musím domů." 

"Hele, jsi si jistý, že víš co děláš?" zeptal se mě Yoongi, když jsem se k němu otočil zády a chystal se jít dál ulicí až domů.

"Co tím myslíš?" zeptal jsem se nechápavě a viděl jsem pokývl na lavičku vedle, tak jsem si s ním sedl.

"To, co se dneska stalo a i minule prostě.. Chápeš, že on se už vyučuje na boj s draky odjakživa a na tenhle turnaj taky? Však jeho rodina pořád vyhrává... Tak já opravdu nechci, aby sis ublížil, víš jak minule dopadl ten kluk, kterého rozsekal tak, že je teď na rehabilitacích.. Ještě doteď nemůže pořádně chodit a přísahal, že na Soul Gem už nikdy v životě nesáhne.." povzdechl jsem si a začal přemýšlet..

"Ale je to na tobě, víš, že já s Hobim ti pomůžeme, teď tu je i Chim a ten má taky dost zkušeností.. Ale nejsme učitelé, musíš pořád trénovat.. Nenaučíme tě toho tak moc jako se naučíš ty sám.. A věř mi, že pokud si na to nevěříš sám.. Tak to nedokážeš.. I když máš mou plnou podporu a důvěru, musíš si věřit ty sám.. Nikdy si Soul Gem neměl a nemáš průvodce, kdo by ti pomohl s tou energií draka, protože takovýhle stupeň a tenhle drak.. Hledal jsem s Hobim, ale nenašel jsem nikoho, kdo by byl na to odborník, nemáš nikoho, kdo ti dokáže poradit schopnosti a-"



"Mám někoho takového.." přerušil jsem ho a on vypadal překvapeně.

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat