"Je to bezpečné...?" zeptal se ho opatrně Jungkook, svírajíc v ruce přívěsek se Soul Gemem.
"Nevím, ale zkusit to můžeš.. Ne.. Nemůžeš.." odmlčel se a zasmál se.
"MUSÍŠ to zkusit.. Jinak Taehyunga nezachráníš.. A teď dělej, nasaď a aktivuj.." Jungkook rozklepanýma rukama nasadil přívěsek, kámen, působujíc jen jako ozdoba visela na jeho krku a když ho aktivoval, tak začal svítit.
Jin se přeměnil do své zbraně, kterou Jungkook držel v ruce.
Byla to velká 'kosa', či jak to nazvat. Jenže Jungkook pocítil, jak jeho dlaň začíná zahřívat jednu část zbraně a hlavně.. Pociťoval, jak Jin začíná být ublížený a unavený.
"Soul Gem deaktiv!" zakřičel Jungkook a jen, co se Jin objevil zpátky v pokoji, klečící na zemi, tak vytrhl Soul Gem a rychle ho vrátil Jinovi.
"P-promiň! M-málem tě to zabilo!" zakřičel vyděšený Jungkook a Jin zakroutil hlavou.
"V-v pohodě.. N-nevěděl jsem tohle.. Nevěděl jsem, ž-že-"
"Že tě zničím.. J-jsem na hovno, ničím všechno, c-co můžu.."
"Heh.. T-to mi připomíná Joonieho.. Taky vše ničí.."
"Ale já tohle nemyslím ze srandy.. Jsem naprosto k hovnu! Nemám jak pomoct, jediný Soul Gem, jenž dokážu mít u sebe je ten Taehyungův.. J-jsem naprosto k ni-ničemu.." Jin ho začal utěšovat, objal ho a pomocí své schopnosti ho i uspal.
Pohladil Jungkooka po vlasech a sáhl po svém telefonu. Vytočil jeden kontakt a ihned, co si dal telefon k uchu, tak slyšel vyzvánění.
"Jine..?"
"Joonie.. Já tě chápu, že se zlobíš.. Ale nemůžeš přece vědět, že to byl Jungkook.. Nemohl to být on, chce Taehyunga zachránit, ale nedokáže to.. M-málem mě zničil, k-když jsem mu dal svůj Soul Gem a-"
"COŽE JSI?! Zbláznil ses?!!"
"Joonie.. Chceš přece Taehyunga zpátky.. A ty jako drak nezmůžeš nic moc.. Jako já.. Musíme spolupracovat s Jungkookem.. Zkus v něm najít důvěru alespoň pro záchranu Taehyunga a.. Nech ho použít tvůj Soul Gem..."
ČTEŠ
Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fantasía<Dokončeno> Jungkook, člověk, jenž má rodinu plnou zabijáků draků a on sám toho není hoden. Musí se smiřovat, že je pro všechny pouze odpad, ale co když zrovna pro jednoho draka bude všechno? Zamiluje se do draka, který má přesto všechno svá...