"Co? Já a Taehyung? Nenene.. Je to.. No, můj spolužák..? Straní se všem, jinak bych se seznámil."
"Jo jasný, jste nervózní v přítomnosti jeden druhého, hah.."
Neřešil jsem, co říkal a soustředil se nějak na učení a po tomhle všem jsme měli ten blbý trénink, který byl jakoby nějaká příprava na zápas proti vedlejší škole.
"Ten Taehyung přijde, nemusíš se pořád rozhlížet." zasmál se drak uvnitř mé hlavy a já se přestal rozhlížet.
"Náhodou jsem se díval po Hoseokovi a Yoongim.." zamumlal jsem v hlavě a už na mě někdo skočil.
"Vypadni ty debile, jsi těžkej.." zasmál jsem se a strhl ze sebe Hoseoka, který skončil na zemi na zadku.
"Fajn, konečně. Takže teď si každý dáte 5 koleček s míčem a poté 20 minut individuálního házení na koš. Makáme!" zapískal učitel a my se tedy dali do driblování a poté na koše. Divil jsem se, když se připojil i Taehyung se stejným oblečením jako máme my a když jsme dodělali tohle všechno, tak mu trenér dal dokonce i stejný dres.
"Taehyungu? Ty s námi hraješ?"
"Jo.. Ale nebudu vám to kazit, přísahám!" řekl na obranu a já se jen zasmál.
"Neboj se, bude to v pohodě."
Já a Yoongi umíme dobře střílet koše, Hoseok zase dobře nahrává, takže to je všechno výhodné. Pak tu jsou ještě nějací spolužáci, ale ti se mi zdají pouze jako lidi do počtu. Občas přihrají a občas hrají sólo, aby se předvedli přes holkama.
"Fajn, tak sprcha a 30 minut odpočinek musíme to tu připravit na zápas!" rozkřikl trenér a já šel s kluky do sprch.
"Hej, nečum mi pořád na prdel ty pedofile." řekl naštvaně Yoongi a někoho pleskl..
Díky tomu výkřiku mi bylo jasné, že to byl Hoseok.
"Tak se tu nekruť jak gymnastka, nebo tě tak prohnu až se staneš gymnastkou!" řekl Hoseok a já se zasmál.
"Vy jste spolu ve sprše?" řekl jsem a oba dva vykřikli "NE".
"Jenom on mi furt sem hází studenou vodu!" vykřikl Yoongi a já zakroutil hlavou a prostě si kolem pasu obmotal ručník a vyšel ze sprchy.
Jenže do mě ihned někdo vrazil a padal k zemi, tak jsem ho chytil a přitiskl k sobě.
"V pohodě?" zeptal jsem se Taehyunga, který byl úplně červený.
ČTEŠ
Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fantasy<Dokončeno> Jungkook, člověk, jenž má rodinu plnou zabijáků draků a on sám toho není hoden. Musí se smiřovat, že je pro všechny pouze odpad, ale co když zrovna pro jednoho draka bude všechno? Zamiluje se do draka, který má přesto všechno svá...