Když jsem viděl otevírající se bránu, schoval jsem se za strom, který byl kousek ode mě.
Díval jsem se na bránu, která než se zavřela, tak z ní něco vyletělo.
Mé srdce začalo bít rychleji a já pozoroval tu 'věc', která vyletěla nebo spadla z té brány, jenž už zmizela.
Poprvé jsem mohl vidět draka. Vytáhl jsem si nožík, který jsem ukradl svému bratrovi. Každý drak má svou slabinu. Některé nože jsou naplněné třeba ledovou esencí, aby více ublížili ohnivému drakovi. Já mám nožík s 1% ohnivé esence, tak můžu jedině doufat, že zrovna tohle bude jeden z těch ledových draků.
V ruce jsem pevně svíral nožík a přibližoval se opatrně ke drakovi. Byl zraněný. Měl všude popáleniny a jizvy. Byl ke mně otočený zády, takže jsem mohl vidět jeho ohromná křídla.
Kdykoliv jsem si četl příručky, knihy nebo cokoliv jiného o dracích, tak jsem nenarazil na žádného takového.
Měl lehce načervenalou barvu, takovou světlejší. Konce křídel měl do rudé červené až hnědo-černé.
Viděl jsem, jak těžce dýchá, takže by mi neměl nic udělat. Pomalu jsem ho obešel a já měl výhled na jeho přední stranu. Kousek boků šel zase do lehce rudé, potom do černé až do šedé a celé břicho měl takové bílé. Samozřejmě měl břicho úplně zarudlé kvůli krvi, protože tam měl opravdu hodně jizev, jak starý, tak i nový jsem tam viděl. Co bylo ale zvláštní, že nohy měl namodralé. Od stehen šla opět rudo-černá barva a poté od tmavé až do světlé modré. Drápy měl taky z většiny zlomené a až teď jsem se dostal k jeho hlavě. Spodní čelist měl bílo-modrou, takový přechod z bílé do modré. Horní čelist a celkově hlavu měl už v té lehčí rudé barvě. Vypadal opravdu kouzelně a popravdě jsem absolutně netušil, co to může být za element. Měl tu znaky ledového nebo vodního draka.. I ohnivého. Křídla silná a tmavá v hnědé, tím pádem zem. A břicho vypadalo zase na větrného..
Počkat.. Není to náhodou ten vzácný druh, který má všechny elementy..?
To by vysvětlovalo i tu bránu, protože Alfa by to otevřela a vletělo by sem desítky draků.
A ne jeden...
A zraněnej..
Zadíval jsem se na jeho zavřené oči, které se najednou otevřely a já mohl vidět Jeho úžasné oči..
Počkat.. Úžasné? Mrdá mi?
Jedno bylo červeno - hnědé a druhé bílo - modré...
Teď mi bylo divně, protože v jeho očích jsem viděl beznaděj.. Viděl jsem v nich strach a jakoby přímo žádal o pomoc..
ČTEŠ
Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]
Fantasy<Dokončeno> Jungkook, člověk, jenž má rodinu plnou zabijáků draků a on sám toho není hoden. Musí se smiřovat, že je pro všechny pouze odpad, ale co když zrovna pro jednoho draka bude všechno? Zamiluje se do draka, který má přesto všechno svá...