68. Kapitola

1.3K 159 21
                                    

Soulmates byli dva draci, kteří k sobě patřili.. Už se nikdo takový nemohl najít v dnešní době, jelikož to byl vždy absorbující drak, jenž už vyhynul a nějaký normální druh.. Absorbující drak vysává sílu z ostatních, aby měl svou vlastní.. Když si najde svého soulmate, tak automaticky mají sílu společnou..

Do té doby ale absorbující drak nemůže mít vyměněnou sílu s nikým jiným, jelikož potom tu všechnu sílu vysaje..

Jungkookovo tělo se dálo zpátky do lidské podoby a on ihned omdlel..

Taehyung ho ale stihl chytit, v kleče s Jungkookovou hlavou v klíně se jemně usmívá a hladí ho po vlasech.

"Neriskuj pro mě už víc... Bože.. Tak moc tě miluju Jungkookie.. Ani nevíš jak moc.." šeptal tichým hlasem Taehyung.

"J-jak..? Znám.. Znám Jungkooka od malička.. N-nikdy bych neřekl, že.. Že je to drak.." říkal naprosto rozhozený Yoongi a Hobi s Jiminem přikyvovali.

"Ani já to nechápu.." vydechl Namjoon a Jin šel k autu.

Taehyung vzal Jungkooka do náruče a šel za Jinem, jenž ho odvezl k Jungkookovi domů.

Byli tam sami, Taehyung pozoroval jak Jungkook tiše spí.

"Taehyungu..?" oslovil ho někdo za dveřmi a když se Taehyung otočil, tak tam stál Namjoon s omluvným výrazem.

"Omlouvám se.. Za to, jak jsem se choval celou dobu k tobě.. A potom řekni Jungkookovi, že se mu taky omlouvám.." nad tím se Taehyung pouze usmál a němě přikývl.

Namjoon ihned odešel a Taehyung se nezmohl na nic jiného, než se pokusit Jungkooka vzbudit..

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat