60. Kapitola

1.4K 149 25
                                    

Ráno se chlapci probudili díky tomu, že si Taehyung zapomněl vypnout budík.

"Ježiiš.. Tae... Vypni to.." zachraptil Jungkook a Taehyung s přivřenýma očima vypnul budík a položil mobil zpátky na stolek.

Hlavu zachumlal do Jungkookovy hrudi, objal ho kolem pasu, spokojeně vydechl a chystal se opět usnout, ale nešlo mu to.

Asi po 15 minutách si Jungkook začal hrát s Taehyungovo vlasy.

"Spíš..?" zašeptal a Taehyung zakroutil hlavou.

"Nemůžu usnout.." řekl Taehyung a Jungkook ho políbil na čelo.

"Ani já ne.. Asi to vypadá, že vstaneme dřív.." zasmál se tiše a Taehyung jen unaveně přikývl. 

Po několika minutách mazlení a klidu se něco přihodilo..

Najednou dole uslyšeli, jak se otevřely dveře a hlučný dupot..

Do pokoje vtrhlo několik chlapů a pistolí namířili na Taehyunga, kterého trefili do ramene.

"TAE!" vyjekl Jungkook a cítil, jak se Taehyungovo svaly uvolňují..

"Co jste to kurva udělali?!" zakřičel Jungkook na chlápky a začal třást s Taehyungem.

Ti muži ho od Jungkooka odtahovali, ale Jungkook ho bránil..

Bohužel ho paralyzovali na několik vteřin a Taehyung byl odtažen někam pryč..

Jungkook padl na kolena a začal se třást.

Ihned přiběhl Jimin, Yoongi a Hoseok.. 

Ptali se, co se děje, jelikož akorát pro něj šli, aby ho vytáhli ven a uviděli odtahovací obrovské auto, patřící společnosti, jež odchytává draky..

"Jungkooku! Mluv se mnou do prdele, teď není vhodná chvíle si hrát na blbějšího než jsi!" skoro až zakřičel frustrovaný Yoongi a Hoseok ho okřikl.

"Yoongi! Moc takhle nepomáháš.. Do háje, Jungkookie.. Mluv s námi, co se děje..? Co se stalo, kam odvážejí Taeho?" ptal se opatrně a Jungkook jen zakroutil hlavou a po tváři nechal stéct několik slz, ze kterých se staly tisíce.

A potom přišel do místnosti ještě někdo, kdo naštvaně ukazoval na Jungkooka složeného na zemi.

"TY.. TYS HO UDAL?! MŮJ MLADŠÍ BRÁCHA JE TEĎ NĚKDE V PRDELI A MŮŽEŠ ZA TO TY!"

----

Dobře, tak konec se blíží opravdu rychle, nečekala jsem, že end bude v 72. kapitole, ale tak dobře.. :D

Právě ho píšu, takžee.. Se chci zeptat..

Chcete všechny kapitoly nastřádat dnes + ten end, který snad dopíšu teď.. :D

A nebo dnes, zítra a když tak další den?

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat