11. Kapitola

1.6K 169 38
                                    

"Děkuju.." špitl tiše a potom odešel rychlostí, že když jsem se otočil, tak už tam nebyl a ani jsem ho neviděl.

Byl jsem celkem dost zmatený a tak jsem prostě jen zatřepal hlavou a došel domů, kde jsem odhodil věci ze školy a podíval se na mobil.

Yoongi: Makej, už s Hoseokem vyrážíme, třeba nás doženeš.

Nad tou zprávou jsem se zasmál a vyběhl z domu. Všichni tři máme domy dost blízko. No spíš oni dva jsou asi ode mě tak půl kiláku a ti dva něco okolo.. 100 metrů? 

Najednou jsem viděl ty dvě hlavy a bouchl je oba dva.

"Zmetci! Proč jste na mě nečekali?!" oni dva se začali smát a já nechápal.

"Alespoň si uprav to svoje křoví." Hoseok mi prohrábl vlasy a já se zamračil a začal si trošku upravovat ty vlasy.

Najednou jsme v dálce viděli oranžovou hlavu, malého skřeta a všem nám bylo jasné, kdo to je.

"Jimin-ssi!" zakřičel jsem a on se na nás otočil.

"Konečně!" zasmál se a objal Hoseoka, potom Yoongiho a nakonec mě.

"Pořád malej." zasmál jsem se a on mě praštil.

"Ale pořád starší jak ty.. Jo, jinak.. Jsem zapsaný na vaší střední. Budu ve třídě umm.." podíval se do mobilu a něco tam začal hledat.

"Jo, 3. B." 

"Páni.. Škoda, že nejsi o něco lepší, abys byl s námi v Áčku." řekl povrchně Yoongi a já se zasmál.

"Však pohoda, ale kdy si stihl talentovky a zařazení?" 

"Dneska jsem byl i na tom prohlášení o turnaji, jen jste slepí a neviděli jste mě."

"Máš vyrůst no." zasmál jsem se a viděl Joona a Jina, jak přicházejí.

"Ahoj kluci.. Tohle je Park Jimin, patří do třídy B." řekl jsem a ukázal na Jimina, který se usmíval od ucha k uchu.

"Jsem Jin a tohle je Namjoon." řekl Jin a my konečně všichni vyrazili na koktejl, kde jsme si všichni povídali a hlavně si říkali, co je nového a tak.

"Hele, co je to s tím Taehyungem, že se pořád tak straní?" zeptal se najednou Hoseok.

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat