23. Kapitola

1.4K 185 21
                                    

"Ty hajzle.." řekl jsem a ve vteřině stál před ním a ten meč držel pod jeho krkem.

On se zasmál.

"Soul Gem activ." zašeptal a ve vteřině byl na ploše, kam jsem doběhl taky.

Začal jsem se bránit jako první, protože šel hrozně agresivně, ale popravdě..

Se základy toho moc neudělám.

"Řekni Laevatein."

"Co to je? Jak že? Nebudu to říkat." zašeptal jsem a bránil se proti dalšímu útoku.

"Je to ohnivá schopnost, makej!"

"Fajn.. Laevatein." kolem mě všude byly plameny, které se zachytily na meči a najednou ten meč byl zlatý.

"PÁNI, co to je?!" vykřikl někdo z 'hlediště' a já se soustředil na to, abych se ubránil tomu hajzlovi.

Najednou jsem na vteřinku nedával pozor a už jsem měl před očima jeho meč..

Na tváři jsem měl škrábanec, který krvácel, ale neřešil jsem to a chtěl zaútočit taky, ale někdo nás přerušil.

"Klid chlapci, tohle si nechte na turnaj." řekl učitel/trenér a my tedy přestali a šli si sednout.

"Jsi v pohodě?" zeptal se Yoongi a já jen přikývl.

"Jeone, běž si to smýt." řekl učitel a já tedy šel na záchody, kde by měly být umyvadla.

No taky že byly. Do ruky jsem si vzal kapesník, který jsem dal pod studený proud vody a namočil ho.

"Debil zasranej.." zašeptal jsem a přitiskl si to ke tváři, která jemně zaštípala.

Chvilku jsem to držel na tváři, ale najednou jsem cítil hluboké dýchání.

"Halo?" zavolal jsem přes celé záchody a dál poslouchal zvuky. 

Začal jsem otevírat kabinky a když jedna nešla tak jsem začal poslouchat víc.

"Jsi v pohodě?" zaklepal jsem ale nedostalo se mi odpovědi.

Otevřel jsem je díky jednomu triku a ihned jsem měl pohled na Taehyunga sedícího a opřeného o zeď kabinky.

Úplně celý rudý s těžce nadzvedávající se hrudí.

Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat