56. Kapitola

1.5K 155 16
                                    

"Tae? Co ti chtěl Joon?" zeptal se Jungkook, když se Taehyung vrátil a ten se na něj usmál.

"Prý u tebe mám přespat na dva týdny, doma to je.. Trošku bouřlivý.." řekl a Jungkook jen přikývl.

Když všichni opustili okolí školy, tak se rozloučili.

Taehyung a Jungkook si ještě nakoupili něco málo na večer, po večeři se na pohodlném gauči objímali a dívali se na televizi.. 

Takhle to bylo po celý týden.. Měli klid od Marka a jeho party, ve škole to bylo fajn a turnaj se posouval dál.





<Time Skip - O týden později>

Taehyung myl nádobí, jelikož akorát dovečeřeli a chtěl to ještě uklidit než půjde za Jungkookem.

Hlubokým hlasem si zpíval a trošku vyjekl, když ho Jungkook objal kolem pasu zezadu.

"Víš, jak jsem se lekl..?" řekl Taehyung a Jungkook se jen zasmál a hlavu si položil na Taehyungovo rameno.

"Co třeba, kdybych nechal to nádobí a raději se věnoval mě..?" zamumlal Jungkook a lehce políbil Taehyungův krk.

"Chci to nejdřív udělat.." 

"A mě ne..?" zavtipkoval Jungkook a Taehyung zrudl.

"Kookie, nech toho.." řekl rozpačitě a Jungkook se rty přisál na jedno místo na krku.

Taehyung přivřel oči a položil talíř zpátky do dřezu.

Jungkookovy ruce se začaly dotýkat Taehyungovo kůže pod tričkem a Taehyung se přestal konečně soustředit na to nádobí.

Otočil se k Jungkookovi čelem a ten se na něj jen ušklíbl.

"Seru na nádobí.." zamumlal Taehyung a začal líbat Jungkooka.

Vysadil si Jungkooka na jídelní stůl a rukama mu vplul pod tričko, aniž by přerušil polibek.

----

BTW.

Vyhrál top Jungkook, takže...

HehHEHe:))


Secretly In Love With the Dragon - Vkook/Taekook [j.jk x k.th]Kde žijí příběhy. Začni objevovat