SELAM 😊👋
İYİ OKUMALAR GENÇLER UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
😍
MEDYA MAVİŞ BE'MİZ VAR 😍
****
Gözlerimi açtığımda havanın henüz aydınlanmadığını gördüm hücremdeki minicik camdan. Hemen karşımdaki hücreden sesler gelmişti, sanırım o seslere uyanmıştım bende. Doğruldum ve hücremin kapısını açtım. Saat 6'ya geliyordu. Birkaç kişi daha uyanmış ortak alanda oturuyorlardı. Onlara selam verip banyoya doğru gittim. Çok şükür ki kimse yoktu. Banyolarda kapı falan yoktu, tuvalet hariç yani.
Duşların buğulu şeffaf perdeleri göğsümün üstünden dizlerimin altına kadar olan kısımları kapatıyordu sadece. Duşların yan duvarları da o ölçülerdeydi. Yani boyu uzun biri her şeyi görebilirdi. Mahremiyet yoktu.
Tanrıııımmmm burası benlik değildi kesinlikle...
Yedek kıyafetim olmadığı için iç çamaşırlarımı da çıkarmıştım. Buz gibi olan su yavaşça ısınmaya başlamıştı.
(Tabii ki fotoğraf temsili böyle konfor nerede 😂😁)
Havlumu, kıyafetlerimi ve iç çamaşırlarımı diğer uca koymuştum ıslanmasınlar diye. Güzel bir duş aldım ve hala kimse yoktu banyoda, bu yüzden mutluydum. Utangaç bir insan olarak durumum zordu bu hapishanede. Ama artık bu saatlerde duşa girmem gerektiğini anlamıştım. Ilık suyun altında gözlerim kapalı düşünürken bir tıkırtı duydum ve gözlerimi açtım. Duşun önünde bir kız vardı. İlk dikkatimi çeken şey dudakları arasındaki beyaz çubuk oldu.
Gençti, saçları kısaydı, gözleri mavi ya da yeşildi perdenin gölgesinde olduğundan seçememiştim. Öylece bana bakarken ne halde olduğumu hatırlayıp havluma uzandım ve bedenime sardım. Tabii ki vücudumu görmemiş olmalıydı çünkü perdeye çok yakın değildi, şeffaf ama buğulu perdenin arkasından bedenimi tam görememiştir diye kendimi avutmuyor değildim. Suyu kapatıp ona döndüm.
"Bir sorun mu var?"
Kız sadece bakıyordu. Gerçekten çok güzeldi yüzü. Eli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...