38. Bölüm

4.6K 226 33
                                    

Eğlenceli bir bölümden merhabalar.👋🙂

İyi okumalar dilerim... 💚

****

Evde geçirdiğimiz son gündü ve kızları yemeğe davet etmiştik, sonra iş başı yapacaktık. Kendi işimiz olabilirdi ama bu haftalarca tatil yapacağımız anlamına gelmezdi.

Sabah Lexi hala uyurken alt katı temizlemiş ve düzenlemiştim. Yapacağım mezeleri önceden planlamış ve malzemelerini de hazırlamıştım tabii ki. Hızla kahvaltı hazırladım ve Lexi'yi uyandırmak için yukarı çıktım.

Lexi...

Nasıl da güzel duruyordu o çarşafların arasında yarı çıplak bedeniyle. Gülümseyerek yatağa oturdum ve yanaklarıyla oynamaya başladım.

"Sevgiliiiim... Uyansan mı artık acabaaa??? Lexiiiii! Bebeğiim?"

Lexi hafifçe kıpırdandı ve gülümsedi. Uyanmıştı fakat kalkmamakta ısrarcıydı.

"Biraz daha seslen belki uyanırım."

Onun uykulu ve seksi sesiyle söylediği bu cümleye büyük bir kahkaha atmıştım.

"Şebeklik yapma sevgilim kalk hadi. Hem ben sana hep diyorum sevgilim, aşkım, bebeğim, bir tanem. Demiyor muyum?"

Lexi gözlerini açtı ve gülümseyerek yanaklarındaki ellerimi çekip öptü.

"Diyorsun ama tekrar tekrar duymak çok güzel. Ayrıca yanaklarımla oynamanı sevmediğimi biliyorsun güzelim. Yinede kalkıyorum, sanırım acıktım."

Gülerek yataktan kalkacağım sırada kolumdan tutup tekrar yatağa çekti beni.

"Hazır burada yiyebileceğim bir şey varken hiç mutfağa inmesek mi?"

Ona sırıtarak çenesini tuttum ve bir öpücük bıraktım. Ellerini benden çekmesini fırsat bilerek yataktan kalktım ve kapıya yürürken,

"Olmaz sevgilim akşama misafirlerimiz var, hazırlık yapmalıyım. Hadi giyin de gel." dedim.

Ben merdivenlerden inerken Lexi sitemle arkamdan bağırıyordu.

"Ama bu haksızlık! Beni öperek dikkatimi dağıttın! Bunu saymıyorum Be, baştan alalım!"

Kahkaha atarak hala aşağı inmemiş olan Lexi'ye seslendim.

"Kahvaltı hazır hayatım seni duyamıyorum. Çabuk gelmezsen aç kalırsın! Her konuda!"

Cümlelerimi tamamlamamdan saniyeler sonra koşarak aşağı inmişti. Ufak mermer masada onu bekledim ve gelene kadar kahvaltıya başlamadım.

Yanağıma büyük bir öpücük bırakıp yerine geçerken,

"Aç kalamazdım, hiçbir konuda! Bu yüzden koşarak geldim. Afiyet olsun sevgilim." dedi sırıtarak.

Onun böyle sırıttığı zamanları çok seviyordum. Yıkılmaz bir kadının güzelliğiyle karşımda duruyordu.

Bende ona sırıtarak,

"Afiyet olsun sevgilim." dedim.

Kahvaltımızı yaptıktan hemen sonra bahçeye çıkıp çimleri sulamaya başladım. Lexi ise hamağa kurulmuş telefonda oyun oynuyordu.

"Güzelim, işin bittiğinde yanıma gel de biraz uzanalım." dedi ben yarı çim sulayıp yarı onu seyrederken.

"Olmaz. Hazırlık yapmam gerek."

Lexi telefondan başını kaldırıp bana baktı.

"Hayatım akşama daha çok var hazırlarız beraber."

Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin