Merhaba. 👋
Güzel bir pazar geçirmenizi dilerim.
Medya :
( Bu hafta da böyle olsun...)
İyi okumalar.🙂
****
Ertesi sabah Lexi ile kahvaltıdan sonra ortak alanda oturuyorduk. Carol ve Zeyna, Hope'u çocuklar için olan eğitim ve eğlence kısmına bırakmaya gitmişlerdi. Nicky ise ortalarda yoktu.
"Kahvaltıdan sonra Nicky'yi gördün mü hiç?"
Lexi etrafına bakındı ve,
"Hayır, görmedim. Bugün ziyaret günü belki annesi gelmiştir." dedi.
Başımı onaylarca salladım.
"Bir şey soracağım. Nicky geçen gün senin odan da ailesiyle ilgili bir şeyler söyledi. Yani dışarıda ailesinin olduğunu ama aynı zamanda onu isteyen birilerinin olmadığını. Eğer öyleyse neden annesi ziyaretine geliyor sürekli? Söyledikleri biraz kafamı karıştırdı, ailesi onu istemiyor mu?"
Lexi omuz silkti.
"Annesinin ziyaretleri Nicky'yi sevdiği için değil. Biliyorsun Nicky hırsızlıktan dolayı burada ve ailesi yüzünden aslında. Onu bu işe bulaştıran ailesi, beraber çok büyük ve lüks bir malikaneye girmişler. Evde bir şekilde duyulmayan bir alarm sistemi varmış, bu yüzden hiçbiri anlamamış ne olduğunu. Nicky ve kardeşi üst katta çalabilecek bir şeyler arıyorlarmış ama diğerleri aşağıdaymış, polis sirenlerini duyunca tüymüşler tabii ailesi. Kardeşi de nereden nasıl kaçtı hala bilmiyor ama sadece Nicky kalmış evde. Telaş yapmış zaten, 2.kattan ağaç dallarına falan atlayarak inip kaçmış. Birkaç sokak ötede yakalanmış ama ailesini de ele vermemiş. Çalınanlar çok pahalı şeylermiş bu yüzden tüm suç Nicky'ye kalmış. Nicky'nin üzerinde çalınan birkaç şey haricinde bir şey yokmuş. Annesine gelecek olursak. Onu ilk ziyaret ettiğinde, ki çok iyi hatırlıyorum o günü, Nicky'yi hiç o kadar kötü görmemişsindir. 1 milyon dolarlık bir paranın da çalındığını söylemişler polisler. Nicky'nin annesine , annesininde Nicky'ye sorduğu ilk sorulardı bunlar. Ne annesinin ne de Nicky'nin ve diğer aile bireylerinin böyle bir paradan haberi yoktu. Ailesi ve özellikle annesi Nicky'nin o parayı çalıp kendilerinden sakladığını düşünüyordu. Nicky'nin ise böyle bir şeyden haberi yoktu, zaten 2-3 sokak ötede yakalanmıştı ve bir yere saklaması neredeyse imkansızdı. Tabii bunları ailesine ne kadar anlatsa da hiçbiri inanmamıştı. Kendileri gelmek yerine annelerini yolluyorlar hep. Her ziyarette aynı şeyler konuşulup söyleniyor ama pes etmiyorlar. Nicky paranın kardeşi tarafından çalındığına inanıyor tabii ama onlar da bunu kabul etmiyorlar. Üstelik kardeşi o zamandan beri ortalarda bile yok, neden hala Nicky'yi suçluyorlar anlamıyorum. Tuhaf bir ailesi var. İşte böyle. Nicky'nin hikayesi bu."
"Onun adına üzüldüm. Ailesinin para için ona sırt çevirmesi çok zor bir durum olmalı." dedim üzgün bir sesle.
"Öyle değil aslında. Nicky ailesinin yaptığı şeyleri yapmaya karşı çıkmış küçükken, ama zorla olaylara dahil edilince yani mecbur kalınca o da yapmaya başlamış. Bir süre sonra ailesine karşı gelebildiği dönemlerde yani, Robin Hood gibi olmuş. Fakirlerin evlerine asla girmez sadece zenginlerin evlerine girer kimseye zarar vermeyecek miktarda çalarmış ve tabii ki ailesinden sürekli bir tepki alırmış. Yani Nicky'yi sevmemeleri bundan kaynaklanıyor genel olarak. O her çaldığında, ailesiyle paylaşmaktansa sokaktaki insanlara yiyecek alıp dağıtırmış. Tamamen Robin Hood yani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...