28. Bölüm

5.4K 275 63
                                    


İyi akşamlar millet. 🙂

Yine her zamanki günümüzde ama farklı bir saatte sizinleyim.

İyi okumalar dilerim herkese.🙂

****

Lexi'nin dokunuşu öyle güzeldi ki... Yerimde başkası olsa hayatının sonuna kadar bir başkası onun dokunduğu yerlere dokunmasın isterdi. Onun öptüğü yerden bir başkası öpmesin isterdi. Ve gözleri... Öyle güzel bakıyor ki, bir başkasına öyle bakmasın isterdiniz.

Aşka bakmak öyle mükemmel bir duygu ki... Gözleri gözlerime değdiğinde vücudumu saran o müthiş his, tarifsiz bir duyguydu.

Duşun soğuk duvarına yaslı sırtım artık soğukluğu hissetmiyordu, çünkü Lexi'nin dokunuşları öyle ateşliydi ki herhangi bir soğuğu hissetmek neredeyse imkansızdı. Vaktimizi duşlarda harcarken her birlikteliğimizin böyle nazik ve yumuşak geçmesi beni fazlasıyla etkiliyordu.

Lexi, bana dokunurken göründüğümden daha hisli bir kadındı. Dışarıya olan sert duruşu benimleyken yok oluyordu ve bu güzel bir şeydi. Bu bana olan sevgisinin önemli bir belirtisiydi.

Onun küçük öpüşlerine karşılık vermeye çalışırken yanaklarım kıpkırmızıydı.

Bu utancı bir gün yeneceğim...

Dokunuşlar ve öpüşlerle heyecanlı bir an yaşarken, dışarıdan bir ses duyuldu.

"Öhüm. Öhüm. Gelen var."

Bu Zeyna'nın sesiydi.

Kahretsin! Ne yani biz o kadar zaman yiyişirken Zeyna dışarıda mı bekliyordu? Hay lanet!

Sanırım bundan daha fazla rezil olmamıştım.

Lexi dudaklarıma ateşli bir öpücük daha kondurduktan sonra kabinden çıktı ve diğer kabinlerden birine girdi. O sırada bir gardiyan gelip içeriyi kolaçan etmiş ve geri çıkmıştı. Tabii biraz beklemiş ve bizim bir şeyler kurcalamadığımıza emin olmuştu.
Lexi hızlıca bir duş alırken benim de utancım gittikçe artarak ve normal bir hızla duş almıştım. Çıkmadan üzerime kıyafetlerimi de geçirdim ve öyle çıktım kabinden. O ise bir köşede Zeyna'nın getirdiği iç çamaşırlarını giymiş eşofmanını altına giymek üzereydi. Gözlerim vücudunu izlerken beni fark etmişti.

Tabii ki de fark etti beyinsiz. Öküz gibi utanmadan kızı kesiyorsun.

Vaay hemde utanmadan!

Ahhh, iç sesimi öldürmek istemem normal mi? Ya da kendi kendimi saniyeler içinde utandırabilmem. Her neyse...

"Bebeğim? Beni kesmen bittiyse şuradan benim tişörtümü  alır mısın duşta kaldı da."

Başımı iki yana sallayıp dikkatimi gözlerine verdim. Durun bir dakika. Direkt gözlerine bakınca daha çok utanılıyormuş.

"Eeeee. Ne? Ne kesmesi? Be-ben seni kesmiyorum ki. Dalmışım farkında değilim." diyerek duş yaptığı yerden tişörtü aldım.

"Farkında olmadan bacaklarıma ve karın kaslarıma dalman ne kadar hoş oldu Be. Ya da dalmak yerine kesmek diyelim. Resmen az önce beni kesiyordun, kabul et."

"Puffff! Dalmıştım sadece, hem kessem ne olacakmış he, sen beni hep kesiyorsun ben bir şey diyor muyum?"

Lexi eşofmanını düzeltip beyaz kalın askılı atletini üzerine geçirirken sırıtıyordu.

"Diyemezsin zaten güzelim. Benim değil misin ister keserim ister öperim değil mi?"

Söylediklerinden etkilenip kekeleyerek de olsa cevap vermiştim.

Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin