YENİ YIL SÜRPRİZİ 😁
İYİ OKUMALAR
****
Hava yeni yeni aydınlanırken,
"Aman Tanrım !" sesiyle gözlerimi açtım.
Carol baş ucumda Hope'u kucağına almış duruyordu. Yavaşça doğruldum.
"Ne oldu Carol?" dedim. Carol boynumu işaret ediyordu.
"Boynun Be. Boynuna ne oldu? Gece Fayer falan mı geldi?"
Elimi boynuma götürdüm. Koyduğum peçete yoktu. Ve dokununca acıyordu. Yüzümü buruşturarak elimi çektim.
"Hayır Carol. Önemli bir şey değil. Fayer falan gelmedi. Gerçekten önemli değil."
"Bekle Hope'u bırakayım Nicky'ye geliyorum." dedi ve gitti.
Saniyeler sonra geri geldiğinde yanıma oturdu.
" Anlat Be. Kim yaptı sana bunu?"
Ona kısa bir bakış attım."Kimseye söyleme ama." dedim. Başıyla onayladı.
"Lexi. Ben dün akşam hücresine gittim. Kötü birisi değilsin dedim sinirlendi. Israrla iyi birisin diyince kötüyüm diyip boğazıma sarıldı. Ama istemeden oldu. Ben fazla üstüne gittim. Benim hatamdı yani."
Carol başını onaylarcasına salladı. Ellerimi tuttu.
"Onu kendi istemediği sürece bir şeye inandıramazsın Be. Biz de onun kötü birisi olmadığını biliyoruz. Ama kendisi kabul etmiyor. Kimseye istemediği bir şeyi yaptıramazsın. Hele de Lexi'ye."
Onu başımla onayladım ve o sırada gardiyanların sesini duyduk. Hücreden çıktık. Gardiyanlar herkesi ortaya topluyordu. Arama yapacaklarını söylediler. Hücresinden çıkan Lexi'yi gördüm. Gözleri boynuma kaydı. Başımı başka yöne çevirdim.
Herkesin odasını didik didik aramışlardı. En son Lexi ile bizim odalarımız aranıyordu. Lexi'nin odasından çıkan gardiyan elindeki telefonu havada salladı. Samsung J2. Lexi'nin videoyu çektiği telefondu bu." Alexandra'nın odasında telefon buldum. Sanırım akıllanmamış."
Gerçek adı Alexandra'mıymış, hiç öyle düşünmemiştim...
Apar topar Lexi'yi kollarından tuttular. Gözlerim kocaman açılmış Lexi'ye bakıyordum. Beni gördü ve gardiyanların elinden sıyrılarak koştu. Bana geleceğini sandım ama o daha yakınındaki Zeyna'ya gitti ve kulağına bir şeyler söyledi. Gardiyanlar onu tekrar yakalayıp hızla götürdüler.
Zeyna hızla yanıma geldi ve kısık sesle,
"Videoyu kopyaladım çoktan. Merak etmesin, dedi Lexi."
Derdim video değildi ki. Derdim Lexi'nin en az 1 ay boyunca tecritte kalacak olmasıydı.
Herkes dağılırken onun benim yüzümden tecrite gitmesine dayanamamıştım. Masada oturan ekibe baktım. Yanlarına yürüdüm. Hope ağlıyordu.
"Anne lütfen Lexi geri dönsün. Daha yeni gelmişti. Ben onu istiyorum."
Carol Hope'a sarıldı sadece, bir şey diyemiyordu. Hope'un yanaklarını ellerimin arasına aldım.
"Merak etme Hope. Lexi birazdan burada olacak." dedim ve bir öpücük kondurdum.
Hızla onlardan uzaklaşırken müdürenin odasına doğru yürüdüm. Gardiyanlardan birine itiraf etmem gereken bir şey olduğunu söyledim ve beni müdüriyete götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...