37. Bölüm

4.8K 243 35
                                    

Selam herkese.

            UYARI  ! ! !

 Bölümün %80'i smut. Smut okumayı sevmeyen varsa kusura bakmasın şimdiden.

İyi okumalar dilerim.💚

****

Düğün sona ermiş misafirler dağılmıştı, geriye sadece kızlar ve biz kalmıştık. Mike ve kızlar sandalyeleri toparlarken Lexi ile ben bir masada oturuyorduk el ele. Gözlerimi çalışan dostlarımdan ve babamdan çekerek sevgilime çevirdim. Masanın üzerinde duran dirseği, çenesine destek sağlamış eliyle, beni izliyordu. Dudaklarının kıvrımlarını incelemeye başladım. O hapishanedeki ciddi ve asabi kadın onca gün, onca hafta, ay ve yıllarca bana böyle gülmüştü. Kimseye gülmediği gibi. Ve kimseye bakmadığı gibi bakmıştı.

Derin bir nefes alarak zihnimdeki kelimeleri dışarı dökmeye başladım.

"Yıllarca bana böyle gülümsedin. Her zaman ben sevilecek biri değilim derdin hatırlıyor musun? Sen sevilecek müthiş bir insansın Lexi. Seni sevmek, çok farklı. Hele senin tarafından sevilmek, o kadar güzel ki... Bana her zaman farklı baktın, farklı sevdin. Gözlerindeki o parıltı hiç gitmedi. Bu beni mutlu ediyor sevgilim. Bana böyle bakman, böyle sevmen... Hep böyle bak, bak ki sana olan sevgim her gün arttığından daha da fazla artsın."

Lexi müthiş gülümsemesiyle tuttuğu elimi dudaklarına götürüp öptü.

"Seni her gün daha fazla seveceğime yemin ettim ben. Sana her geçen gün katlanarak büyüyen aşkımla bakacağım. Sen benim eşimsin artık. Karımsın, Rebecca Kelly."

Ona gülümseyerek başımı omzuna yasladım ve sarıldım. Soyadımı hala kullanıyordum ama sadece onun soyadını duymak daha güzel geliyordu ve bunu bildiği için öyle söylüyordu. Artık Rebecca Ferguson dönemi bitmişti. Şimdi Rebecca Kelly dönemiydi. Bayan Kelly ve diğer bayan Kelly olarak aşk dolu bir hayata hazırdık.

"Günün müthiş çifti, artık gidelim biz. Her şey tamam masa sandalyeleri bir kenara toparladık yarın gelip alırlar konuştum ben adamlarla. Evde bir sorun yok, her yer toparlandı gayet düzgün."

Carol'ın konuşmasıyla ayağa kalkıp onlara doğru el ele yürümüştük.

"Her şey için teşekkürler kızlar." dedim onlara gülümserken. İkisine de tek tek sarılıp Mike'a döndüm.

"Yanımda olduğun için teşekkürler baba." dedim ve sarıldım. Mike kollarını sıkıca doladı ve ,

"Her zaman buradayım kızım." dedi.

Duygusal anımızı bozan Hope olmuştu. Ahhh bu bücür yok mu...

"Ehh artık biraz da bana bıraksanız Mavişimi?"

"O benim Mavişim artık Hope." diyerek sırıtan Lexi parmağındaki yüzüğü göstererek Hope'a göz kırptı. Hope kollarını göğsünde kavuşturarak Lexi'yi umursamadan yanıma geldi kollarını yukarı kaldırdı.

"Gel bakalım ufaklık." diyerek onu kucağıma aldım.

"Seni çok seviyorum Be. Benimle de evlenemez misin?"

"Bebeğim ben de seni çok seviyorum ama evlilik 1 kişiyle oluyor ve o kişiye aşık olman gerekiyor. Ben seni çok seviyorum ama Lexi'ye aşığım, bu yüzden onunla evlendim ama sana olan sevgim hiç değişmedi. Seni hala seviyorum ve hep seveceğim tamam mı? İstediğin zaman konuşur oyun oynar ve dilediğin her şeyi yapabiliriz. Yani Lexi ile evli olmam seni sevmeme ya da seninle eğlenmeme engel değil. Hem bazen bize gelirsin ve beraber film izleyebiliriz?"

Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin