İyi akşamlar.Daha önceden planladığım bir günde ve saatte atıyorum sizlere bu özel bölümü. En azından benim için çok özel, anlamlı.
****
İnsanlar bazı şeyleri zevk için yazar, ya da zevk için yapar. Bazısı zevk için konuşur, hayatını zevk için yaşar.
Sizler ve ben, hayatımızı zevk için değil aşk için yaşayalım. Aşkla yapalım, Aşkla yazalım, Aşkla konuşalım.
Baktığımız değil, gördüğümüz aşk olsun.
Yalnız unutmayalım ki aşk sadece güzel şeyleri getirmiyor. Hataları, zorlukları, kırıklıkları, ama'ları, keşke'leri, ayrılıkları da yanında getiriyor.
Bazen affetmeleri, bazense vedaları getiriyor...
İyi okumalar.
****
Gözlerimi açtığımda hala aynı yerdeydim. Hava aydınlanmamıştı. Yavaşça doğrulurken Lexi'ye baktım, uyanıktı, beni gördüğünde gülümsedi. Ama gözleri şişmiş gibi duruyordu. Kaşlarımı çattım.
"Uyumadın mı sen?"
"Uyuyamadım."
"Neden?"
"Heyecandan galiba." dedi gülerek.
Çok şapşaldı, çok tatlıydı ifadesi. Sırıtmaya başladım.
"Ben bile kendimi aştım. Heyecanlanmıyorum, sen koskoca Lexi, nasıl heyecandan uyuyamıyorsun ya? Saçmalama, her anın tadını çıkartacağına şapşal şapşal heyecanlanıyorsun."
Söylediğim sözle kaşlarını çattı, ben kolumun üzerinde doğrulmuş vaziyette ona gülerek bakarken o da doğruldu. Şimdi otomatikman yüzlerimiz yakınlaşmıştı. Dudaklarıma bakarak sessizce konuştu.
"Ben her anın tadını çıkarmayı bilirim de neyse. Dün her şey senin istediğin gibi olacak dedim. Sözümün arkasındayım."
Ona gülümserken yaklaştım.
"Benim istediğim gibi olsun. Ama ben de senin istediğin gibi olsun diyorum, o ne olacak."
Dudaklarına bakmayı bırakıp neredeyse tek görmeye başladığım gözlerine baktım. Yakınlıktan nefeslerimiz birbirine karışıyordu.
"Tamam güzelim ne dedim, her şey senin istediğin gibi olsun. Yine senin istediğin oluyor, yani kısaca senin emrine amadeyim ben."
Bu cümlesine sırıtırken dudaklarıma yaklaştı. Henüz öpmemişti, yüzümü inceliyordu. Gözlerini kapattı sonra, alnını alnıma yasladı. Burunlarımız birbirine değiyordu. Anın etkisiyle bende gözlerimi kapatmış, sıcak nefesini hissediyordum yüzümde. Nefeslerimiz birbirine karışırken onu duymayı beklemiyordum.
"Seni seviyorum Be."
Güzel itirafları karşısında her zamanki gibi heyecanlanıyor ve konuşamıyordum. Lexi hafifçe geri çekildi ve alnıma bir öpücük kondurdu. Doğruldu ve benim de doğrulmama yardım etti. Şimdi ikimizde küçük yatağımda birbirimize bakarak oturuyorduk. Lexi birden beni kendine çekti ve sarıldı. Yüzünü enseme, saçlarıma götürürken ben de kollarımı boynuna dolamış ellerimi kısa saçlarında dolaştırıyordum. Parmaklarını saçlarımdan geçirirken,
"Saçlarını seviyorum." dedi ve öptü.
Sonra başını biraz daha aşağı eğip boynuma doğru yaklaştı ve derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...