Umarım beğeniyorsunuzdur.
İyi okumalarr ☺
******
"Hoş geldin tatlım. Bende seni bekliyordum. Malzemeleri al da gel."
Malzeme odasına girdim ve paspasa uzandım. O esnada bir el ağzımı kapatınca kısa süreli şok geçirmiştim.
Tanrım neler oluyordu böyle.
********
Lexi'yi görünce bir ferahlama duydum. Rahatladığımı anlayınca elini çekti.
"Sessiz ol. Ona bir şey çaktırma bak bu telefonla sizi kameraya çekeceğim. Sen ona itiraf ettirmeye çalış. Yani sana yaptıklarını. Ve onu buraya yollama sakın yoksa ikimizde yanarız."
Başımı salladım ve eşyalarla birlikte çıktım. Nasıl anlayabilmişti ki? Veya ben mi çok iyi rol yaptığımı sanıyordum...
Deponun ışıklarını açtım ve ona yöneldim. Arkasını bana dönerek yürürken Lexi'ye baktım telefonu bize çevirmişti, başını salladı.
"Kanımı döktün, şimdi de bana temizletiyorsun. Biraz vahşi bir insansınız bayan Fayer."
Fayer bana döndü. Gülümseyerek yaklaştı.
"Vahşi insanları sevmez misin Becca? Öyleyse, senin için vahşiliği bırakabilirim."
"Bayan Fayer sanırım lezbiyensiniz ama ben değilim. Yani sizin kadın mahkumlardan yararlanmaya çalıştığınızı duymuştum ama kendinize lezbiyen olanları seçmeniz daha iyi olur. Ayrıca mahkumlarla ilişki yaşamanıza kimse bir şey demiyor mu? Yasak olduğunu biliyorsunuz."
"Tatlım güldürme beni. Kim bilebilir ki benim kimle ne ilişki yaşadığımı? Seni burada zorla, bağırta bağırta... Sevsem. Kim duyacak? Söylesene. Şimdi çeneni kapatıp kanını yerden temizle. Bu arada kimseye benim yaptığımı söylemedin farz ediyorum. Lexi anlamış gibiydi. Onu ikna et elini benim tellemediğime."
"İkna etmeye çalışırım ama Lexi fazla akıllı. Bunu nasıl başarabilirim bilmiyorum. Hem Lexi'den korkuyor gibisiniz hemde gelip benim elimi telliyorsunuz. Birine söylersem aynı şeyi Hope'a yapacağım diye tehdit ettiniz. Peki Lexi dışında biri bunları öğrenirse ne olacak? Lexi bir mahkum size en fazla ne yapabilir ki. Siz, müdürünüzün size neler yapabileceğini düşündünüz mü?"
Fayer beni yakamdan tutup bir duvara yasladı sertçe. Şu anda Lexi yan taraftaki malzeme odasından bizi izliyor olmalıydı. O tarafa bakmadan Fayer'a odaklandım.
"Bana bak Ferguson. Dilin uzamaya başladı. Sabah elini telledim akşam başka bir tarafını telleyeyim istersen ha?"
Lexi'den taraftaki, yani sağ elini yakamdan kalçama indirdi. Kendini bana yasladı. Yavaşça kalçamı okşarken konuştu.
"Bak Becca. Eğer seninle bir şeyler yapmama izin verirsen kimseye zarar vermem, sen de dahil. Ne dersin? Bir kez birlikte olmamız yeterli. Sadece seni istiyorum. 18 yaşındasın, çok gençsin, tazesin. Ve çok güzelsin. 1 yıldır bu hapishanedeyim ve buraya gelen her yeni güzelden en az 1 öpücük almışımdır Becca. Kaçarı yok bunun. Hem Hope var. Onun için yaparsın değil mi? Onun için öpmeme izin verirsin?"
Boynumun sağ tarafına yaklaşırken dudaklarını sürtmeye başlamıştı tenime.
"Ben böyle biri değilim. Hem bir mahkumla ilişki yaşaman çok yanlış."
Fayer çıldırmıştı birden. Kalçamdaki elini boğazıma sardı. Diğer eliyle de sağ kolumu duvara yaslamıştı.
"Yeter artık Becca. Benimle hemen burada sevişmezsen Hope'u ne annesi ne de siz görebilirsiniz. Anladın mı beni? Onu öldürür bu depoya atarım. Herkese de depoyu senin temizlediğini söylerim. Bendense senden şüphelenmeleri daha normal. Uyuşturucunun üzerine birde çocuk cinayetinden hüküm yersin. Ve arkadaşlarının hiçbirine gün yüzü göstermem. Ne Nicky'ye, ne Casey'ye, ne de o Lexi denen kaltağa. Şimdi çeneni kapat ve benimle birlikte ol Becca."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...