Selamlaaarr can okurlar. Finalimizin ilk kısmına hoş geldiniz.😊
Uzatmadan sizi bölümle baş başa bırakacağım.💃
Medya: Gökçe- Tuttu Fırlattı Kalbimi (Yazarın çoook sevdiği bir şarkıdır. Lise yıllarının eğlencesiydi )💃💃😂
İyi okumalar dileriiimmm.😊💚
*****
"Su geldi!" dedim yüksek bir tonda. Bir elim karnımın altında, diğer elim ise bir sandalyeyi tutmuş durumdaydı. Heyecanlanmış ve korkmuştum. Henüz 1 ay vardı doğuma. Şimdi olmamalıydı.
Şimdi doğuramazdım!
Kızlar yüzüme bakarken onlar da imkan vermemiş olacak ki anlamayarak sordular.
"Ne suyu geldi?" dedi Nicky. Carol yere bakıp yanıma koştu ve beni tuttu.
"Kızlar Be'yi hastaneye götürmeliyiz." dedi.
Lexi sırtından yeni inen Nicky ile yanımıza gelirken yerdeki sıvıya baktı ve gözleri korkuyla açıldı.
"Su mu geldi. Nasıl geldi? Gelemez daha 1 ay var. Hem erken doğum riskimiz yoktu. Olamaz başka bir şeydir bu."
Carol, Lexi'nin kolunu tutup kendine çevirdi sertçe.
"Lexi! Be'nin suyu geldi. Erken doğum yapacak önce bunu bir kabullen hemen. Şimdi de anahtarları araba kullanmayı bilen birine ver."
Sahi benim ve Lexi'nin dışında kullanabilen var mıydı ki?
Amberly öne atıldı hemen.
"Ben biliyorum ver anahtarları." dedi ve şaşkın Lexi'nin ellerinden anahtarı çekti.
"Tamam şimdi Be, derin nefesler al tamam mı sakin ol arabaya gidiyoruz, hemen hastaneye gideceğiz. Sancın, sancın ne sıklıkta?"
Carol'a baktım. Sancım yoktu ki!
"Sancım yok. Sancım yook, nasıl doğuracağım. Doğuramam daha erken yaa gitmeyelim."
Nicky girdi bu sefer araya.
"Salak salak konuşma suyun geldi doğurmak zorundasın."
Lexi de heyecandan yerinde duramıyordu,
"Aşkım sakin ol doğuracağız problem yok. Kolay olacak hem sancın da yok iki dakika da doğurursun." dedi. Benden daha telaşlıydı.
Nicky aptal mısın dercesine Lexi'ye bakıyordu.
"Hee tabii kız sancısı yokken 2 dakikada fırlatacak çocuğu değil mi Lexi? Kızım sancısı olmadan doğuramaz nasıl doğuracak. Suni sancı verirler."
Gözüm korkmuştu. Kolumda Carol ile birlikte telaşlı birkaç adım attım.
"Sancı istemiyoruumm, canım yanmasın yaaa."
Carol beni sakinleştirerek arabaya bindirdi. Arka koltuğa Carol ve Lexi ile otururken ön tarafta Zeyna ve Amberly vardı.
Nicky,
"Ben Mike'ı arayayım bizi alsın hastaneye gelelim hemen." dedi. Carol onu onayladıktan sonra Amberly yola koyulmuştu.
"Aşkım iyi misin?" dedi Lexi elini karnıma koyarak.
"Değilim Lexi, erken doğacak, ya bir şey olursa."
"Korkma bir şey olmayacak bebeğim. Merak etme kolay olacak."
****
*4 saat sonra*
"Hani kolay olacaktıııııı! Aaaaaaaa! Lexxiiiiiii elimi tut, Ah Tanrım bu sancıyı vermek zorunda mıydınııızz?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...