27. Bölüm

5.8K 295 68
                                    

Mutlu Pazarlaar...🙂

Sizi "bana göre" güzel bir bölümle hızlıca baş başa bırakıyorum.🙂

İyi okumalar...💚

****

Bir hafta boyunca gözlerimle Kate denen sarışını süzmüştüm. Ne yapıyor, kimlerle takılıyor, kimlere bakıyor gibi. Ama kız tam bir sakinlik abidesi çıkmıştı. Kimseyle doğru düzgün konuşmuyor ve odasından neredeyse hiç çıkmıyordu. Bazen havalandırmada ve yemekhanede görüyordum, birde sayımda. Sonunda kendimi Kate konusunda ikna etmiştim. Kız zararsızdı ve Lexi'ye dediği gibi sadece mahkemesine kadar sakin ve dertsiz bir hapishane hayatı istiyordu.

"Yine nereye daldın sen bakayım?"

Havalandırma saatinde gözlerimi alan güneşten dolayı kısık gözlerle yanımdaki Lexi'ye çevirdim bakışlarımı.

"Hıh?"

Lexi anlamayışıma gülerek tekrar sordu.

"Diyorum ki nereye daldın gittin yine? Benden başka herkesle ilgileniyorsun."

Hafifçe gülümseyerek sırtımı omzuna doğru yasladım. Hemen kolunu omzuma atıp sırtımı göğsüne yaslamama yardım etmişti.

"Ben en çok seninle ilgileniyorum sevgilim."

Lexi hemen geri çekilip benim de üzerine doğru düşmeme neden olmuştu. İki eliyle sırtımdan destek olup kalkmama yardım ederken hafif şaşkınlıkla beraber gülerek yüzüme bakıyordu.

"Lexii. Ne yapıyorsun düşüyorduk?"

"Se-sen bana sevgilim mi dedin az önce?" dedi.

Kekelerken bile çok güzeldi. Yüzüm kızarırken daha da kızarmasına, yine sürekli dövmek istediğim Nicky sebep olmuştu.

"Evet sevgilim dedi, ben de şahidim."

Nicky cümlesinin ardından sırıtarak, Zeyna ile hemen alt basamağımıza oturdu.

"Nicky!!! Bir gün gerçekten elimde kalacaksın..." dedim gözlerimi devirerek.

"Benimle düzgün konuş ufaklık ben senden büyüğüm." diyerek sahte bir sitem etti sarışın kız.

Tekrar gözlerimi devirerek konuştum.

"Pekala 'benden büyük' Nicky. Ama beni sinirlendiriyorsun ve bir gün seni döverken bu azıcık olan yaş farkını göz ardı edeceğim."

Nicky kahkaha atmaya başladı. Sakinleşmek için Lexi'ye döndüm o da sırıtıyordu.

"Ya sen niye sırıtıyorsun öyle?"

"Hiiç. Seni izliyorum sevgilim." diyerek cevapladı beni Lexi. Güneşten kısılan gözler ve sırıtan bir ağızla ona bakıyordum. Anın büyüsünü yine Nicky bozmuştu.

"Vuuuuhu huuuuuuuu. Yandı buralaaaaarrrr."

Kaşlarımı çatarak Lexi'nin önünde, benim çaprazımda, aşağıda kalan Nicky'nin omzuna bir tane geçirdim. Ama bu Nicky'nin kıkırtılarını durdurmamıştı aksine daha da fazlalaştırmıştı.

"Kızım bırak benim canımı acıtmaya çalışmayı, sinek ısırsa daha çok canım yanar. Güçsüzsün."

Sinirlerim bozulmaya başlamıştı.

"Hayır, güçsüz falan değilim." dedim.

Nicky, "Güçsüzsün."

"Güçsüz değiliimm." dedim.

Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin