Mutlu Pazarlar.💚
Medya : Passanger - Let her go
(Bölümle alakası yoktur. Yazarın sevdiği bir şarkı...)
İyi okumalar dilerim.🙂💚
****
Başımın altındaki kıpırdamayla gözlerimi açtım. Lexi'nin omzundaki başımı hafifçe geri çektim ve ona baktım. Gözleri şaşkınca bana bakıyordu. Hafifçe geri çekildi.
"Eee. Şey. Hanımefendi. Sizin burada ne işiniz var acaba?"
Lexi'nin bu anlamsız cümlesine kaşlarımı çattım ve yattığım yerden doğruldum.
"Anlamadım, ne diyorsun Lexi?"
"Bu nasıl olabilir! Ben dün gece sevgilimle uyumuştum ama sabah kalktığımda yanımda onun yerine sizi buluyorum???"
Ne yapmaya çalıştığını anlamış ve gülerek geri yatmıştım. Yüzündeki ciddi ifade benim gülmemle değişmiş muzip bakışlara çevrilmişti.
"Bazı kötü anıları unutmanız gerekiyordu Lexi Hanım, sevgilinizi değil." diyerek bir sitem yollamıştım ona, gülümsememi de toparlamaya çalıştım.
"Sevgilimi unutmadım yanılıyorsunuz. Unutsam bile o beni tek hamleyle kendime getirir."
Sırıtarak elimle yüzümü kapattım.
"Lexiii! Ben bir şey yapmayacağım, kendin kendi kendini kendine getir lütfen."
-Dün gece öperken utanmıyordun ama gerzek... -
Lexi bu saçma cümleme o kadar güzel bir kahkaha atmıştı ki orada eriyiverdim. Dudaklarım iyice yukarı kıvrılırken nefesini dudaklarımda hissettim. Küçük bir öpücük kondurduktan sonra geri çekildi.
"Sevgilim. Ellerin neden yüzünde."
Ellerimi çekerken ona sahte bir sinirle bakmaya başladım.
"Sevgilim ha! Demek hatırladın. Hele bir daha beni bir unut, bak neler yapıyorum sana ben."
Lexi kıkırdayarak beni kendine çekti ve sımsıkı sardı.
"Seni unutursam kalbim kurusun."
Başımı göğsünden kaldırıp ona baktım.
"Hayır kurumasın. Unutursan ben sana hatırlatırım. Ama gerçekten unutursan. Sahte unutmalarla bana bir şey yaptıramazsın."
Lexi sinsice sırıtırken kafamı geri koydum ve sarıldım. Onu kendiliğimden öpmek beni utandırıyordu ama onda bir gram utanma yoktu. Aklıma gelen bu düşünceyle tekrar başımı kaldırdım.
"Ben bazı şeylerden utanıyorum ama sen hiçbir şeyden utanmıyorsun. Ben anlamıyorum bunu, neden hiç utanmıyorsun? Herhalde çok yaptın böyle şeyleri."
Sondaki sitemimi fazla bulsamda bakmaya devam ettim. Lexi gülümseyerek kaşlarını yukarı aşağı hareket ettirdi.
"Ben utanmaz bir kızım bebeğim, buna alışsan iyi edersin. Ve utanmazlık çok yaptığımdan değil, bunun için bana trip atamazsın. Ayrıcaa, ben o kadar utanmazım ki her an her yerde sevgilimi öpebilirim haberin olsun. Hani dün gece demiştin ya yarın sabah ikimiz de çok farklı insanlar olacağız diye. İşte bu sabah itibariyle benim payıma utanmaz olmak düştü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...