Merhabalar.
İyi bayramlar herkese. (11.08.2019)
Bayram telaşı arasında düzenleyip atmaya çalıştım bölümü, yanlışlıklar veya tuhaflıklar varsa mazur görün lütfen.🙂💚
İyi okumalar dilerim.💚
****
Odamdaki eşyaları hızla küçük çantama doldurtmuşlardı. Önceki günlerden odamda kalan Lexi'nin hırkasını alıp çantama tıktım. Bir tişörtümü de orada bıraktım Lexi'nin onu bulmasını umarak.
Çıkış işlemlerimi hızla yaptılar ve beni kovarcasına dışarı gönderdiler. Neler olduğunu anlamıyordum. Kapıda beni bekleyen Mike'ı gördüm ve boynuna atladım.
"Mike!"
"Becca. Tanrıya şükür! Sonunda dışarıda olduğuna çok mutluyum Be. Nasılsın?"
Ondan ayrılırken,
"Şaşkınım Mike. Bir anda beni çıkarttılar anlamıyorum bir türlü nasıl olduğunu. Delil falan bulsanız mahkeme olmaz mıydı önce?"
"Delilden daha iyisini bulduk Be. Allen'ın itirafı."
Kaşlarım çatıldı.
"Na-nasıl yani?"
" Alexa... Yani Lexi sayesinde. Gel arabaya geçelim. Avukatın anlatsa daha iyi olur."
Mike'ın arkasında duran ve kazandığı zaferin verdiği öz güven ile gülümseyen avukatla birlikte arabaya ilerledik.
****
Mike ile arabaya bindiğimizde arka koltukta, yanımda oturan avukat her şeyi anlatmaya başladı.
"Lexi bize ulaştı. Eğer Quinn'i gönderdiğimiz hapishane anlattığınız gibiyse Quinn ile bağlantı kurup Allen'dan itirafı alabileceğini söyledi. Önce Quinn ile irtibat kurduk. Olduğu yerden hiç memnun değildi. Ona bu konuyu açtık, eski hapishanesine dönmek istedi, karşılıklı olarak anlaştık. Önce itirafı almamız lazımdı tabii ki ve aldık. Mahkeme anında işleme koydu ve zaten 2 yıldır burada olduğun için tahliye verdi dün akşam. Bu yüzden hemen çıktın."
Şaşkınlık içerisindeydim. Lexi yapmıştı bunları ve bana hiçbir şey belli etmemişti.
"Allen cezasını çekecek yani öyle mi?"
Mike arkaya dönüp,
"Aynen öyle. Amy'ye yaptıklarını fazlasıyla ödeyecek." dedi.
Gözümden damlayan yaşları sildim.
"Peki ya Lexi ne olacak? Quinn geri dönecekse Lexi'nin hayatı tehlikede demektir!"
"Merak etme. Quinn kimseye zarar verecek halde değildi. O hapishanede ona her ne yapılmışsa artık Quinn elleri tutmayan, gözleri görmeyen yaşlı bir kadın gibi cansız ve sessiz. Bizzat şahit oldum. Lexi'yi merak etmene gerek yok. Ya da sevgilin mi desem?" diyen Mike'ın arkaya dönüp yüzüme bakması beni utandırmıştı. Sonuçta baba statüsündeydi.
"Quinn kesinlikle o durumdaysa gerçekten rahatladım. Ama yine de onu korumalıyız. Eee, diğer söylediğin şeye gelecek olursak... Şey evet Lexi ile ben, şeyiz."
Mike önüne dönerken hafifçe gülümsedi.
"Sevgilisiniz. Tamam anladım, kendini zorlama Be, utanmana gerek yok. Şu konuları bırakalım şimdilik, sen de camı aç ve şu güzel havanın tadını çıkart."
Mike'ın önerisine uyarak kendi tarafımdaki camı açtım ve başımı hafifçe dışarı çıkardım. Yüzüme vuran sıcak rüzgarın bana hatırlattığı tek şey Lexi'nin bana huzur veren ve tam hissettiren nefesiydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...