15 Günlük zor bir aradan sonra tekrar birlikteyiz. Çok uzatmıyorum. 😁😊
İTHAF
Okumaya başladığından beri yorumlarıyla hikayemi değerli hissettiren canım okuyucum,
Astatke 😘❤
Yorumların benim için çok değerli. Hikayemi sevdiğini en güzel şekilde gösterdiğin için çok teşekkür ederim. Bu bölüm sana gelsin 😉
****
Suratıma aldığım darbeyle yeri boylamıştım çoktan. Lexi'nin beni öldüreceğini düşünmüştüm çoğu kez ama içindeki iyiliği de görmüştüm. En azından ben o iyiliği gördüğümü sanmıştım...
Şimdi o bana tekmeler savururken öleceğime emin oldum. Veya ölmüş kadar olacaktım.
Bir tekme karnıma geldiğinde nefesim kesildi. Uzaklaştı benden. Nefes nefeseydi. Düştüğüm yerde doğruldum ve ayağa kalktım. Kalktığımı görünce tekrar yumruk attı yüzüme. Ağzımdan fışkıran kanlara aldırmadan spor aletlerinden birine tutunup dikildim karşısına. Yakamdan tuttu ve bağırarak duvara yapıştırdı, kaburgalarımın isyan ettiğini hissediyordum.
Gözlerimden akan yaşlar acı yüzünden değildi. Ona bakarken tuhaf hissetmiştim. Sanki her şeyimi kaybetmiş gibi. Bu öyle bir hayal kırıklığıydı ki tarifi yoktu. Amy'yi tekrar kaybettiğimi hissetmiştim sanki. Amy gibi şimdi Lexi'yi de kaybediyordum.Başkası bunları yapsa ağlamazdım eminim, acıya dayanırdım. Ama şu an kalbimdeki acıya dayanamıyordum.
Duvara yaslanmış halde duruyorduk ve yavaşlasa da vurmaya devam ediyordu. Gözlerime baktığında ağladığımı fark etmişti sanırım, durdu yumrukları.
Yüzümün darmadağın olduğuna emindim. Başımdan gözlerime ve daha aşağıya inen yoğun kanı hissediyordum. Lexi gözlerini kırpıştırdığında sessizliği bölen tek şey kızların kapıya vurmasıydı. Zeyna kapıyı kırmaya çalışıyor olmalıydı.
Karşımdaki Lexi'ye baktım. Daha farklıydı şu anda. Şaşkındı mavi gözleri. Ağzımdan bir hıçkırık kaçtı.
Beni bıraktığında ayaklarım daha fazla dayanamadı. Sırtım duvarda, yavaşça aşağı kayarken soluma doğru düştüm. Bir elim Lexi'nin ayakkabısına düşmüştü.
Kapının kırıldığını duyduğumda koşuşturmacayı da duymuştum. Zeyna ayak ucuma çökerken Nicky de başıma geldi. Şok olmuş gözleriyle titreyen ellerini yanaklarıma koydu. Geri çektiğinde kanı görmüştüm. Aldırmadım, hala yaş akan gözlerim Lexi'yi buldu.
Nefes nefese bakıyordu bana. İfadelerini anlayamıyordum. Gidecek gibi oldu, zorlanarak ayağındaki elimi paçasına koydum. Durdu ve bana döndü. Sesimi zorla buldum ve konuştum. Ağzımdaki feci kan tadı midemi bulandırmıştı.
"Sanırım beni öldürdün." dedim elimi çekerken. Gözlerimi de gözlerinden çektim.
Ağzımdaki tada dayanamayarak kustum, sonrasında kustuğum şeyin kan olduğunu ve yerin kanla kaplı olduğunu gördüm. Gözlerim son kez etrafa bakındı.
Zeyna beni kucağına aldı nazikçe. Ne kadar nazik olsa da acıyla inlemelerime mani olamamıştı. Nicky ise önden koşturuyordu. Dediklerini duyamıyordum. Kafamı sola çevirdim.
Arkamızda, yerdeki kana şaşkınca bakan Lexi'yi gördüm. Gözlerim yavaşça kapanırken son kez göz göze geldik.
Dudaklarının kıpırdadığına ve bir şey söylediğine yemin edebilirdim. Sonra bir köşeyi döndük ve gözden kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...