Selamlar. Hiç uzatmıyorum.😊Kısa diye isyan edebilirsiniz ama önceden bölümleri böldüğümden şimdi müdahale edemiyorum kusura bakmayın.😊😇😇😇
İyi Okumalarr 😇
****
Quinn'den sonra ikimizin de modu düşmüştü. Ortak alanda çay içerken sessizliğimizi koruyorduk Lexi ile. Hope'u uyutup yanımıza gelen Carol konuşmaya başladığında dikkatimi ona vermiştim.
"Be. Uzun bir sürenin ardından bugün ilk defa seni daha iyi gördüm. Yani Lexi ile sorunlarınızı hallettiniz mi bilmiyorum ama böyle yine bizimle burada oturman, gülümsemen bile o kadar mutlu ediyor ki beni."
Nicky hemen atladı söze.
"Beni de mutlu ediyorrr."
Ardından Zeyna.
"Ve tabii ki beni de. Ki sürekli mutlu olan biri değilimdir." dedi hafifçe gülümserken. Lexi konuştu bu sefer. Konuşmasını beklemiyordum aslında.
" Ve sanırım benimde mutlu olmam lazım. Sonuçta masadaki herkes mutluysa ben de mutluyum. "
Sanki ne demesi gerektiğini bilmeden aklına gelen ilk cümleyi kurmuş gibiydi. Hafifçe gülümsedim önüme dönerken. Lexi'ye bakamamıştım. Nicky devam etti bu sefer.
"Aslında Allen kaltağının buraya gelmesiyle aranız düzeldi. Yani düzeldi gibi duruyorsunuz. Umarım düzelmiştir. Neyse. Yani onun gelmesi bir yandan da iyi gibi oldu. İkinizin de hali depodan sonra daha iyi olmaya başladı."
Nicky yine o imalı ton ile konuşmuştu. Gözlerimi kaçırdım ve kıkırdamalarına sebep oldum. Lexi bizi kurtarmak için bir hamle yaptı.
"Nicky artık şu imalarından vazgeç öyle bir şey yok."
Nicky omuz silktiğinde bu sefer Zeyna araya girdi.
"Lexi, Nicky'ye hak veriyorum. Çünkü seni de yıllardır bu kadar mutlu görmemiştik."
Lexi'nin bakışları başka tarafa döndüğünde sinirlendiğini anlamıştım. Sakinleşip önüne döndü. Zeyna yüzünü ekşitip konuştu.
"Özür dilerim."
Ne olduğunu anlamamıştım tabii. Lexi izin isteyip odasına çekildi. Hemen bizimkilere döndüm.
"Az önce ne oldu hemen anlatın."
Kimseden ses yoktu. Nicky Zeyna'ya döndü.
"Anlatabilecek tek kişi sensin. Lexi'nin tek laf edemeyeceği kişisin Zeyna. Ne diyorsun ?"
Zeyna anlamayan gözlerime baktı. Bir süre sonra başını salladı. Derin bir nefes alıp kalktı ve işaret ederek kendi odasına davet etti bizi. İçeri girip sıkış pıkış oturduk.
"Yıllar önce. Ki bu 4 yıl kadar önceydi sanırım. Lexi ve Quinn'in düşmanlıkları tazeydi. Lexi genç ve Quinn'e göre daha merhametliydi. Yeni gelmesine rağmen herkesin dikkatini çekmişti. Ufak tefek atışma ve kapışmalarla başladılar savaşa. Sonra Quinn ateşe verdi her şeyi, iyice kızıştılar. Bir gün bloğumuza yeni bir kız geldi. Mandy. Başka bloktan transfer olmuştu. Ağzı yüzü yara bere içindeydi. Quinn'in yaptığını söyledi. Lexi de onu koruması altına aldı. Senin gibi bizimle takılmaya başladı. Bir süre sonra Lexi ile sevgili oldular. Lexi çok mutluydu. Onu çok seviyordu. Kızda seviyordu. Daha doğrusu seviyor gibi yapıyordu. Biz bunu fark edemedik. Quinn bir süre sonra hep bize zarar vermeye başladı. Sürekli bilgi uçuyordu ona. Nereden, kimden bilemiyorduk. Bir gün onu Quinn'in tayfadan biriyle konuşurken yakaladım. Duyduğum şeyler onun köstebek olduğunu gösteriyordu. Hemen Lexi'ye haber verdim. O da kızı zorladı. Zorlayınca da öttü kız tabii. Aslında tamamen oyun için bizim bloğa gelmiş ve Lexi ile sevgili olmuş. Quinn onun yüzünden Lexi'nin her şeyini öğrendi. Lexi Mandy'yi affetmedi tabii ki. Hemen kızı başka bloğa transfer ettirtti bir şekilde. Sonrası beterdi. Uzun süre kendine gelemedi. Resmen aldatılmıştı. Kıza olan aşkı yüzünden kendini perişan etti. Ve o sırada da Quinn'e iyice bilendi. Lexi ona bu kadar büyük bir kötülük yapmamışken o Lexi'nin hayatını alt üst eden bir olay inşa etmişti. Neyse, birkaç hafta sonra Mandy'nin intihar haberi geldi, tabii cinayetten de şüpheleniyorlardı. Lexi iyice delirdi Quinn'e saldırdık. Tüm zulasını patlattık ve yakalattık. Hem cezası uzadı hem de uzun bir süre hücrede kaldı. 1 -2 aydan daha uzun bir süre."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...