12. Bölüm

9.4K 449 214
                                    

Selamm gençleerr... Pc bozulmuştuu halletim inşallah durumu stabil 😁

Bölümlerin bazıları uzun bazıları kısa, konu bütünlüğünü korumak için önceden ayırdım bölümleri baştan söyleyim sonra yok efendim bu bölüm neden kısa 🤣 bu hafta iki bölüm gelsin  🤣  demeyelim 😉


O zaman  uzatmıyorum, iyi okumalar beybiler😉



****

1 ay boyunca Lexi'den ve kızlardan hep kaçmıştım. Lana beni her gördüğü yerde çıldırıp bana dokunmak için elinden geleni yapıyordu. Geçen gün de yemekhane sırasında popoma dokununca dönüp bir tokat atacaktım ki durmuştum. Kimseye vurmamıştım ki bu zamana kadar. Tabii bu durum  onun hoşuna gitmişti ve,

"Yatakta tokatla beni bebeğim. Popomu tokatla." diye bağırmaya başlayınca hücreye atmışlardı.

Şimdiye dönecek olursak tamamen iyileşmiştim artık. İz falanda kalmamıştı neredeyse.

Hope ile odamda oynuyorduk. Kapı açıldı ve bir gardiyan içeri girdi.

"Ziyaretçin var Becca. Anonsları duymuyor musun?" dedi sinirle. Ardından Carol gelmişti. Hope'u alırken selamlaştık ve çıktılar. Ben de gardiyanla yürüyordum.

İçeri girdiğimde Mike'ı aradı gözlerim ama yine yoktu. Gözlerim Lexi ve adamı görmüştü. Yine aynı adamdı bu. Sevgilisi falan olmalıydı. Veya bir akrabası da olabilirdi. Neyse...

Sonra onun sol tarafındaki masada oturan kızı gördüm. Gözlerimi Lexi'nin bana bakan gözlerinden ona çevirdiğimde alev alev yanmaya başlamıştı. Hızla ona yürürken Lexi kalkıp bana doğru geldi ve belimden yakaladı.

"Şşşşttt. Sakin ol. Kim bilmiyorum ama ondan nefret ettiğin gözlerinden okunuyor. Yeniden hücreye giremezsin bu sefer 1 ay çıkartmazlar seni. Bu yüzden sakin ol."

"Mahkumlar ayrılın. Ayrılın dedim." dedi bir gardiyan.

Lexi'den ayrıldım ve gözlerine baktım.

"Senden de nefret ediyorum. Onu da okuyor musun gözlerimden?" dedim ve Allen'ın karşısına oturdum.

                                                                                                     (   Allen  )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                                                     (   Allen  )

"Naber Becca?"

Yumruklarımı masanın üzerinde sıkıp sinirle baktım.

"Kardeşimi öldürdün Allen. Şimdi de karşıma geçmiş nasılsın diye mi soruyorsun. Seni öldüreceğim bunu unutma. Er ya da geç geberteceğim."

Ufak bir kahkaha attı ve yüzüme baktı.

"Komiksin Becca. Beni öldüremezsin. Hele de burada yatarken."

Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin