30. Bölüm

5.2K 278 22
                                    

Merhabalarr.

Geçen hafta da dediğim gibi pazar günü bölüm atamadım, şehir dışındayım ama buna rağmen bir boşluk bulup telefondan bölüm atayım dedim çünkü dönüşüm ne zaman olur bilemiyorum.

Kısaca, bu sefer de sizi sıkıcı Pazartesi sendromundan kurtarmaya geldim 😉

Hepinize iyi okumalar dilerim 💚

****

Aradan geçen birkaç günün ardından Zeyna yeryüzüne çıkabilmişti tekrardan. Kimseyle normal diyaloglara girmesede bizimleydi ve en azından yemek yiyordu.

Konuşmamızın yarım kaldığını düşünerek onunla tekrar konuşmak için fırsat kolluyordum fakat bir türlü bulamamıştım.

Masada oturup bir eğlence programını izlerken adımın çağırıldığını duydum ve kapıya döndüm.

"Rebecca Ferguson. Ziyaretçin var,  avukatın ve baban burada." dedi gardiyan Giny.

Gözlerim Lexi'ye dönerken içimde bir heyecan vardı. Lexi elimi sıkıca tutarken dudaklarını parmaklarıma götürdü ve minik bir öpücük kondurdu.

"Ne olursa olsun beraberiz Be, Quinn gitse de, kalsa da."

Başımla onu onaylayarak bizimkilere baktım hepsi korkulu ve meraklı gözlerle bakıyordu ama destek verici sözlerini de esirgememişlerdi.

Gardiyanla beraber görüşme odasına ilerlerken kalbim hızla atıyordu. Ve korkuyordum. Quinn'i gönderemeyeceğimizden korkuyordum.

Gardiyan kapıyı açtı ve Mike ile göz göze geldim. Ben içeri girer girmez kalktı ve yavaşça sarıldı. Ben de kollarımı onun bana göre büyük olan bedenine doladım. Sessizce ayrılırken avukat ile de tokalaşarak karşılarına oturdum.

"Nasılsın Becca? Son görüşmemizden bu yana kötü bir şey olmadı değil mi?"

"İyiyim Mike, merak etme bir şey olmadı." dedim ona bir sorun olmadığını kanıtlamaya çalışmak için gülümsüyordum. Mike da hafifçe gülümseyip tekrar konuştu.

"Avukatla beraber geldim bu sefer şu mesele hakkında konuşacağız."

Başımı sallayarak heyecanla konuşmalarını bekledim. Mike tekrar söze girdi.

"İsmini verdiğin iki kadın hakkında bir araştırma yaptık Quinn güçlü bir kadın ancak bizden de güçlü değil. Allen ise daha kolay. Yani ikisini de başka bir hapishaneye aldırabileceğiz en kısa sürede."

Gülümsemeden önce gözlerim dolmaya başlamıştı.

"Şükürler olsun o canilerden kurtulacağız."

Mike sevincime gülümseyerek katılırken avukat konuşmaya başladı.

"Merak etmeyin bir daha sizi rahatsız edemeyecekler. Biliyorsunuz ki bu hapishane pilot konumda. Özel bir yer. Onların şu an gideceği yer sıradan hapishanelerden biri olacak. Yani burası onlar için bir cennet, gidecekleri yer ise çok daha alt düzeyde. Quinn EVANS ve Allen SABEZ artık istedikleri gibi bir hayat geçirip keyif süremeyecekler. Bunun dışında Sabez ile olan davanızda bu lehimize bir sonuç doğurabilir. Allen Sabez oradaki hayatı bir müddet tattığında burayı çok arayacaktır. Cinayet ya da cinayete sebebiyet üzerine bir itiraf almaya çalışabiliriz. Onu itiraf konusunda ikna etmeye çalışacağız, sadece sizden biraz daha mühlet istiyoruz. Diğer avukat arkadaşlarla yaptığımız toplantıda vardığımız kanı sizin suçsuzluğunuzun ortaya çıkması ve daha erken özgürlüğünüze kavuşmanız yönünde Bayan Ferguson."

Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin