Selamlar herkese👋
Benim için önemli bir bölümle daha karşınızdayım. Her bölüm önemli fakat aşktan bahsettiğimiz bölümlerin yeri çok ayrı. Bu yüzden çok uzatmadan sizleri bölümle baş başa bırakıyorum.💚
NOT: Kelimeler boğazınızda dünya olmasın...
İyi okumalar dilerim. 💚
****
Birkaç haftadır çok mutluyduk. Çünkü Quinn ve Allen artık yoktu. Zorbalık yapan da yoktu. Hapishanedeki herkes mutluydu bana göre.
Ortak alanda Hope kucağımda çizgi film izlerken Lexi'nin ani sorusuyla kaşlarımı çattım.
"Şu yeni gelen kıza ne oldu? Kate miydi adı? Ortalarda gözükmüyor."
Nereden çıkmıştı şimdi bu Kate? Her şey güzel gidiyor derken hemen sinir olmam mı gerekiyordu yani?
Zeyna elini alnına vurdu yavaşça.
"Ahh ben o kızı tamamen unutmuşum. Bir soruşturayım hemen."
Gözlerimi devirdim ve sitemle konuştum.
"Kim hatırlıyor ki zaten o kızı, Lexi haricinde hepimiz unutmuşuz!"
Zeyna kızı araştırmak için yanımızdan ayrılırken sitem dolu sözlerime,
"Wufhh!" çeken bir Nicky ve sessizliğini koruyan Carol ile kalmıştık. Tabii karşımda tebessüm eden bir de Lexi vardı. Ellerime uzandı gülümserken.
"Yapma ama bir tanem."
Hope'un boğaz temizlemesiyle elini elimden çekti ve kıkırdadı.
"Hani el ele tutuşmamıza bir şey demiyordun küçük hanım?" diye sordu Lexi.
Hope kollarını göğsünde birleştirdikten saniyeler sonra ellerimi tuttu.
"Şu anda ben tutuyorum Mavişin ellerini. Sen tutamazsın."
"Pekala bücür, öyle olsun." diyen Lexi'nin gözleri,
"Kız zaten benim" der gibi bakıyordu.
10 dakika sonra Zeyna geri döndü ve masadaki yerini alıp öğrendiklerini bize aktarmaya başladı.
"Kız hakkında baya bir şey öğrendim. Yeni şeyler yani. Psikolojik tedavi görüyormuş o yüzden sürekli herkesten ayrı tutuluyormuş. Ve gardiyanlardan öğrendiğim kadarıyla takıntıları varmış kadının. Yani kısaca deliymiş. Çok fazla samimi olmamak gerekiyor yani."
Kızın tuhaf olduğunu söylemiştim değil mi?
"Aslında gayet normal duruyordu, garip." dedi Lexi. Göz devirip diğerlerine baktım.
"O kızda bir tuhaflık olduğunu söylemiştim."
"Aynen Becca söylemişti." diyerek onayladı beni Carol. Bu durum hakkında birkaç cümle daha konuşup Hope'u da korkutmamak için konuyu kapatmaya karar verdik.
****
Aradan 1 hafta geçti. Bu sabah kızın eşyalarını toplamaya gelmişti Fayer. Hiçbirimiz onunla muhatap olmamıştık ancak bloktaki kızlara sordurup kızın hücreye atıldığını öğrendik. Eşyaları toplanan Kate'e biraz üzülmüştüm.
"Psikolojisi bozuk ya da bu konuda tedavi gören bir insanı neden hücreye atarlar ki, anlamıyorum. O küçük dört duvar ve insansızlık daha mı iyi gelecek o kıza yani?"
Nicky kurduğum cümlelere baş sallayıp yüzünü astı. Lexi ise sessizliğin hakim olmasıyla konuşma gereği duymuştu.
"Bazen bende anlamıyorum. Ya onlar psikolog olduğunu sanıyor ya da kız tehlikeli o yüzden atıyorlar hücreye. Garip, sözde burası pilot hapishane ama yaptıkları uygulama yanlış. Madem akli dengesi yerinde değil o kızın burada olmak yerine hastanede olması gerekirdi."
Hepimiz bu söylediğine katılmıştık. O kızın hastanede olması gerekirdi.
Konu üzerinde bir süre daha konuşup ardından havalandırmaya çıktık.
Birkaç gün sonra yine havalandırma için dışarıdayken Zeyna yoktu ortalarda. Yanımda oturan Nicky'ye sordum.
"Zeyna nerede, yine yok ortalarda?"
"Biraz uzanacağını söylemişti. Ama morali bozuk gibiydi."
Başımı salladım ve Lexi'ye döndüm. Bakışlarımdan anlamıştı ne demek istediğimi ve,
"Sen bilirsin güzelim. Sadece onu sinirlendirmemeye çalış, aranızın bozulmasını hiçbirimiz istemeyiz." dedi.
Onu başımla onaylayıp oturduğum yerden kalktım ve bloğa gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...