8.Bölüm

8.3K 469 35
                                    

Gecikme için üzgünüm. Haftada veya 2 haftada bir yayınlamaya çalışıyorum. Bugün de ilerideki bölümlerden birini yazdım o yüzden bu bölümü yayınlarken çok rahat hissediyorum 😁

İyi okumalar. 😊🤗

****

Kahvaltıdan sonra herkes ziyaretler için dağılmıştı. Bense oturuyordum ortak alanda kızlarla. Nicky gitmişti sanırım kardeşiydi ziyarete gelen. Zeyna'da ortalarda yoktu. Carol ve Hope ile oturuyorduk. Birkaç dakikaya Lexi de gelip oturmuştu karşıma.

Hope ellerimle oynarken gardiyanlardan biri gelmişti.

"Rebecca Ferguson. Ziyaretçin var gidelim. Ah ve Lexi senin de ziyaretçin var. Haydi."

Lexi ile aynı anda.

"Kim?" demiştik.

Birbirimize kısa bakışlar atıp kalktık. Gardiyanın arkasında yan yana yürüyorduk. Mike olmalıydı gelen, çünkü başka kimsem yoktu ziyaretime gelebilecek. İçeri girdiğimde gözlerim Mike'ı aradı ama yoktu. Daniel en köşedeki masada oturmuş bana bakıyordu. Yüzü düzdü. İstemeyerek gelmiş gibi. Lexi yanımda yürürken hemen yan masamızdaki adama sarıldı. Orta yaşlı bir adamdı. Lexi'ye benziyordu ve yakışıklıydı. Ben de Daniel'a doğru gittim. Sarılmak için kalkmamıştı. Karşısına oturdum. Yan masadaki Lexi benim karşımda duruyordu. Adam ise benim hizamda karşısındaki Lexi'ye bakıyordu.

"Hey." dedim Daniel'a sadece.

"Merhaba. Nasılsın?"

"İyiyim Daniel. Sen nasılsın?"

"İyi." kısa cevaplar veriyordu. Konuşmak istemiyor gibiydi. Neden gelmişti ki o zaman.

"Sana söylemem gereken bir şeyler var Becca. İtiraf etmem gereken bir şey daha doğrusu."

Başımı sallayıp onu dinlediğimi belirttim.

"Bak seninle arkadaş olmamız tesadüf ya da benim isteğimle olmadı. Yani senden hoşlanıyorum derken yalan söyledim."

Kaşlarım havaya kalkmıştı. Neden saçma şeyler yapmıştı o zaman. Ben soru sormadan devam etti.

"Bak Amy için üzgünüm, böyle olacağını bilmiyordum. Sadece seni evden uzak tutmamı, seninle biraz ilgilenmemi söyledi o. Yani demek istediğim güzel kızsın ama ben zaten eşcinselim. Yani kızlardan hoşlanmıyorum. Ve seninle ilgilenmemin tek nedeni Allen'ın Amy ile yalnız kalmak istemesiydi. Uyuşturucuyu öğrendiğinde çıldırmışsın. Allen da seni uzak tutmak istedi. Mecbur kaldım yoksa seni o akşam çağırmazdım. Belki çağırmasaydım Amy'yi de kurtarabilirdin. Çok üzgünüm Becca çok. Amy için üzgünüm, senin için üzgünüm. Ama Allen beni de tehdit etti. Sevgilimi öldürmekle. Mecburdum. Senden beni affetmeni beklemiyorum sadece gerçeği bil istiyorum."

Şok içinde kalmıştım. Gözlerimden akan yaşları durduramıyordum. Sonra aklıma gelen şeyle donakaldım. Gözlerim açıldı. Ayağa kalktım ve ellerimi masaya koydum.

"Amy'nin öldüğü günden bahsediyorsun değil mi? O gün ben seninleyken yanında Allen mı vardı? Amy'nin yanında Allen mı vardı Daniel? Onu Allen mı öldürdü?"

Sesim biraz fazla çıkmıştı. Gardiyanlardan biri yanımıza geldi.

"Otur yerine Becca. Ziyaretinin bitmesini mi istiyorsun?"

Yerime yavaşça otururken gözlerimi Daniel'dan çekmedim. Ellerine uzandım.

"Ne olursun söyle. Allen oradaydı değil mi? Fazla doz verdi Amy'ye. Onu Allen öldürdü. Odama da uyuşturucuları koydu. Değil mi?"

Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin