İyi pazarlar herkese 😀 Sanırım Mandy'yi sizinle paylaşmayı unutmuşum ben 😁
O yüzden medyaya ekleyeceğim bilginiz olsun 😀
İyi okumalar güzel okuyucular 😀
****
"Ne yapıyorsunuz siz ayrılın hemen!" cümlesinin yüksek volümüyle açtım gözlerimi. Nicky ile sarmaş dolaş olmuştuk. Ayaklarımız kollarımız birbirimizin üzerindeydi. Cümleyi kuran Lexi'ye baktım uykulu gözlerle.
"Ne oluyor ya?" dedim kısık bir sesle, Nicky de yavaşça toparlandı.
"Harbiden Lexi yaa, ne oluyor sabah sabah ne bağırıyorsun ne yapmışız ki" dedi gözlerini ovuşturarak.
"Şu halinize bakın olimpiyat halkası gibi olmuşsunuz iç içe!"
Nicky sırıtarak konuştu.
"Sakin ol Lexi. Biz sadece arkadaşız göründüğü gibi değil yani. Hem, sen bana burada kalmamı söylemedin mi, madem kızacaktın neden kal dedin ki, kendin kalsaydın." diyerek bir de tirip attı. Lexi gözlerini kaçırıp kapıdan çıkarken.
"Neyse öylesine dedim haydi sayım olacak." dedi.
Elimi yüzümü yıkayıp odadan çıktım. Bizimkiler masanın etrafında bekliyordu sessizce. Hope ise oyun oynuyordu kendi kendine. Masanın başında dikilirken hepsi sakince bakıyordu yüzüme. Hafifçe gülümseyip odamdan buraya gelen Nicky'ye döndüm. Sırıtarak geliyordu. Aahhh şimdi yandım işte. Kolunu omzuma attı. Gözleri ben ve Lexi arasında gidip geldi.
"Eee kumrular son zamanlarda aranızdaki bu yakınlaşmanın sebebi nedir merak ediyoruz."
Ses çıkarmadan Lexi'ye baktım. Gözlerini devirdi ve sakince konuştu.
"Ne saçmalıyorsun Nicky? Öyle bir şey yok her zamanki şeyler, farklı bir şey aramayın."
Kimse bir şey diyemeden sayım yapıldı, gardiyanlar dağıldığında Nicky bana döndü tekrar.
"Eee ufaklık peki sen ne diyorsun bu duruma. Dün pek yakındınız. Dokunmalar, sarılmalar. Odaya gitmeler baya bir gelmemeler falan."
Boğazımı temizledim ve kaşlarımı çatarak konuştum.
"Ne varmış. Kavga sevmiyorum ben. Bıraksaydım da öldürse miydi, cezasını mı uzatsaydı? Eli de yaralanmıştı yardımcı oldum sadece. Lexi yerinde siz olsaydınız aynı şeyi sizin içinde yapardım hem. Ve sizin ima ettiğiniz şeyler bana ters."
Nicky koluyla beni kendine daha çok çekti ve yanağımı sıktı.
"Ay ben senin savunmanı yerim. Ama yutmadık bebeğim. İnandırıcı değilsin. Dünkü halini bizim gözümüzden izlesen sende bizim gibi düşünürdün. Lexi'yi böyle hemen ikna eden birisini ilk defa görüyoruz yani bizi de anlayın. Bizde şaşırdık. Hani yani konuşmayım diyorum ama yapamayacağım." Bana bak Lexi." "Hayır Lexi." "Lütfen Lexi." cümlelerini kullanan ilk kişisin ve haliyle Lexi'yi böyle bir olayda işini bitirmeden vazgeçiren tek kişisin. Şimdi haksız mıyım kızlar söyleyin?"
Carol ve Zeyna bir ağızdan haklısın derken Lexi sinirli şekilde onlara bakıyordu. Ben tam ağzımı açıp savunma yapacakken Nicky beni susturdu.
"Şşşştt. Sakın karşı gelme. Dün akşam ne dedin? Lütfen bir şey söyleme yarın tüm imalarına gülüp geçeceğim dedin söz verdin. Şimdi gül geç bebeğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...