22. Bölüm

6.6K 345 54
                                    

Mutlu Pazarlar. 

Medya :  

 (Yazarın sevdiği, ama İstanbul olamadığı bir şarkı.)  

İyi okumalar dilerim. 💚

****

"Öhüm. Dokunmak yasak."

Hope...

Kendimi tutamayıp kıkırdadım. Bizimkiler de gülmeye başlamıştı.

Bu çocukla işimiz vardı anlaşılan...

****

Yemeklerimizi bitirdiğimizde kalkacakken Quinn masamıza geldi. Zeyna ve Lexi'nin ortasında kalan masamızın başında dikilerek bana bakıyordu.

"Becca. Görüşmeyeli nasılsın çok merak ettim seni? Allen'ı mahvolmuş halde bulunca sana da bir şey oldu sandım fakat senin keyfin yerinde bakıyorumda. Ama bunu unutmayacağım. Anlaşmamızı bozdun. Bu yarım kalmayacak. O iş tamamlanacak bunu unutma."

Korku içinde Nicky'ye doğru sinerken önümdeki Zeyna ve Lexi resmen devleşmişlerdi. İkisi de aynı anda kalktı ve önüme set çeker gibi durdular.

"Siktir git Quinn." dedi Zeyna. İlk defa küfür ettiğini net şekilde duymuştum.

"Bana bak Quinn. Beni hücreye attırdın, sonra da çıkarttın, konu kapandı. Eğer Becca'ya bir şey yapacak olursan bu sefer seni öldürürüm. Anladın mı beni?"

Quinn, Lexi'nin bu sözlerine cevap veremeden kollarını bana sarmış olan Nicky ayağa kalktı.

"Hele bir daha Be'ye veya bizden birine dokun senin o çirkin yüzünü dağıtırım pis kaltak." dedi ve orta parmağını gösterdi. Zeyna elini tutup indirmesini sağlamıştı hemen.

"Ne oluyor hanımlar? Dağılın bakalım hemen hadi."

Gelen erkek gardiyan bizi dağıtmıştı Quinn yandaşlarıyla çıktıktan sonra biz de çıktık. Nicky sol tarafımda kolunu belime dolamış yürüyordu. Hope Lexi'nin kucağındaydı, arkamızdan Carol ile geliyorlardı. Zeyna ise önden yürüyordu. Bloğa girip masaya yerleştik.

Hope kucağıma kurulmuştu yine. Carol yanımda, Lexi karşımdaydı. Nicky ile Zeyna da Lexi'nin yanında her zamanki yerlerini aldılar ama herkes en az benim kadar gergindi.

"Quinn doğru durmayacak. Bir çözüm bulmalıyız." dedi Carol.

"Evet kökten çözülmesi gerek."

Zeyna'nın cümlesi hepimizi ona bakmaya zorlamıştı. Kökten derken?

"Haklısın bu işi bitirmeliyiz." dedi Lexi yüzüme bakarak. Hafif açılan gözlerimle ona baktım.

"Ne yapacaksınız yani? Nasıl bitireceksiniz bu işi anlayamadım, Lexi?" dedim hepsi gözlerini masaya indirmişti. Carol kalkıp yanıma geldi ve Hope'u aldı.

"Gel bebeğim biz biraz oyun oynayalım odamızda."

Carol odaya girer girmez diğerleri de ayaklanmıştı. Lexi'nin odasına giderken onları takip ettim. Lexi ve Nicky yatağa oturmuşlardı. Zeyna kapıyı kapatıp orada dikilmeye devam etti. Ben de ellerimi göğsümde birleştirmiş yatağın karşısında onlara baktım.

"Sizi dinliyorum."

"Onu öldürmekten bahsediyoruz Becca." dedi Zeyna gözlerime bakarken. Çok sakindi. Bir insanı öldürmekten bahsediyordu ve sakindi.

Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin