19. Bölüm

8.5K 418 142
                                    

Herkese iyi pazarlar.

Yine - bence - uzun bir bölüm.

ÖNEMLİ DUYURU : Önümüzdeki bölüm (20.Bölüm) çok özel bir bölüm olacak bana göre.

****Önümüzdeki haftadan sonra artık bölümleri 2 haftada 1 yayınlayacağım bazı sebeplerden dolayı. Anlayış gösterirseniz çok sevinirim.

İyi okumalar dilerim. 💚

( Medya : Allen )👿

****

Sabaha kadar uyuyamamıştım. Sayım alarmları çalmadan ortak alana çıktım. Masada oturup bir süre bekledim. Dakikalar sonra bir kapı açıldı.

Zeyna.

Beni görünce yanıma geldi ve karşıma oturdu.

"Günaydın."

Ona baktım derin bir nefes aldım. Loş ışıkta gözlerimi gördü ve tek kaşını kaldırdı.

"Sana gün aymamış sanırım. Gözlerin kıpkırmızı ve şişmiş."

Ellerimle gözlerimi ovuştururken bir kapı daha açıldı.

"Günaydın. Ne yapıyorsunuz?" dedi Carol.

Hope yoktu muhtemelen uyuyordu hala. Omuz silktim sadece. Zeyna da sessiz kaldı. Sessizce oturmaya devam ettik. Yukarıdaki camlardan gelen gün ışığı daha fazla aydınlatıyordu şimdi ortak alanı. Artık gündüz olduğu belliydi herkesi daha net görebiliyordunuz. Sessizce beklerken Nicky'nin de kapısı açıldı. Gelip yanıma otururken başını omzuma koydu.

"Günaydın herkese. Uyuyabilen var mı?"

Hepimiz hayır diye mırıldandık. Bir nefes aldım ve,

"Kızlar hepimiz Lexi'nin o uyuşturucuyla alakası olmadığını biliyoruz değil mi?" dedim. Hepsi onayladı beni.

"Büyük ihtimalle tuzak kurdular Lexi'ye. Ama kim? Doğru düzgün düşmanı yok ki Quinn'den başka. Seçenekleri ortaya koyalım bence." dedi Carol. Nicky atladı hemen.

"Bence Quinn'in işi bu. En büyük düşman o biliyoruz."

Zeyna,

"Gardiyan olabilir. Hani şu Be'yi sıkıştıran." dedi.

"Lana da olabilir onunla da kavgası var." dedi Nicky.

Bende düşündüm. Aklıma gelen fikri sundum.

"Banada Quinn gibi geliyor."

"Ama o da bayadır mal bulamıyor ki nereden alıpta Lexi'ye komplo kursun?" dedi Nicky. Başımı salladım biliyordum.

"Hapishaneye yakın zamanda gelen ve sinsi birinden bulmuştur ki bu kişinin Allen olma olasılığı %100"

Herkes beni onayladı. Yüzüm düşmüştü birden, Nicky elini omzuma koydu.

"Ne oldu?"

Onuz silktim gözümden damlayan tek yaşı sildim hızla.

"Lexi'nin başına ne geldiyse benim yüzümden oldu. Baksanıza sunduğumuz tüm seçeneklerde benim yüzümden olan bir olay var. Ben olmasaydım şimdi Lexi orada olmayacaktı."

Nicky kolunu omzuma attı.

"Saçmalama. Sen olmasaydın da bunlar olurdu. Quinn var sonuçta, her türlü uğraşır Lexi ile. Bu arada Allen konusunda haklı olabilirsin, onun getirmiş olması mantıklı olurdu."

Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin