36. Bölüm

4.8K 245 111
                                    

Merhaba.

Bölüm için bir not: "Vazgeçmeyin!"

Sevgili dostlar. Vazgeçmeyin. Hayallerinizden, gülüşünüzden, sevincinizden ve sevdiğinizden vazgeçmeyin. Siz  onları bırakırsanız sonunda onlar da sizi bırakır...

Uzatmadan sizi çok güzel bir bölümle baş başa bırakacağım. Yalnızca şunu söylemek istiyorum,

(Tüm erkeklerin köküne kibrit suyu! #EMİNEBULUT )

İyi okumalar dilerim...💚

****

Eve geldiğimizde kızlarla ufak bir gürültü çıkartmıştık. Lexi ile kavuştuklarında soruları ve anlatacakları bitmemişti bu yüzden uzun bir süre çene çalıp aynı zamanda yemek yemiştik.

Yemek esnasında ellerimizi fark eden Hope olmuştu.

"Maviiiş. Elindeki siyah şey ne çok güzelmiiş, minik çiçeklere benziyor buu. Aaaa Lexi'de de var."

Nicky dikkatini parmaklarımıza verip yemek masasından ani bir hareketle ayağa kalktı. Önce benim yanıma geldi ve elimi tutup parmağıma baktı ve sonra hemen yanımdaki Lexi'nin parmağını inceledi. Gözleri kocaman olmuş bir vaziyette ikimize  bakarken en son Lexi'ye döndü.

"Teklif değil mi? Teklif! Bu bir teklif mi? Ettin mi? Evlenme mi teklif ettin!"

Lexi gülümseyerek başını salladığında Nicky çoktan dans etmeye başlamıştı.

"Tanrım sana şükürler olsuuunnn. Shipim evleniyor. Shipim evleniyor. Bexi evleniyor, huuuu hu , hu hu huh huuuu. Tanrım evleniyorlar ve ben bir ev dolusu param varmış gibi mutluyum."

Biz ona kıkırdarken Carol'ın ve Mike'ın tebriklerini kabul ediyorduk. En sonunda dansını bitiren Nicky de yanaklarımıza kocaman öpücükler bırakarak ve dans ederek yerine geçmişti.

"Seni tam olarak tanımıyorum Alexandra fakat kızımı mutlu ettiğin kesin. Umarım birbirinizi hiç üzmezsiniz. Tekrar tebrik ederim."

Lexi hafifçe gülümseyerek cevapladı Mike'ı.

"Teşekkürler Bay Ferguson. Lexi diyebilirsiniz yani tam adımı kullanmıyorum biliyorsunuz. Ayrıca kızınızı mutlu etmek için elimden gelen her şeyi yapacağımı bilmenizi isterim."

Düğünün sade olması konusunu konuşurken nerede yapılacağı konusu da açılmıştı. Tabii önce ev için eşya almamız gerekiyordu. Fakat Lexi'ye anlatmamız gereken bazı durumlar da vardı ama bunu sabaha saklayacaktım.

Erkenden uyumak için kalkmıştık Mike da erken gitmişti ve kız kıza kalmıştık. Nicky ile Hope çoktan yatmışken, Carol oturma odasındaki bir koltuğu bize hazırlayıp odasına çekilmişti.

Lexi ile 1 yıl sonra ilk defa yan yanaydık. Aynı yatakta, kokusuyla iç içe, sadece ikimiz.

Eskisi gibi başımı onun göğsüne koyup sıkıca sarıldım. Eksik parçam onun bana sarılmasıyla tamamlanmıştı.

"Bir yıldır kokunu içime çekmek için bekliyorum ve şu an dünyanın en mutlu insanı olabilirim." dedi. Benim gibi düşünüyordu o da...

"Seni çok özledim Lexi. Ve bu özlem sen yanımdayken bile devam ediyor ve hiç bitmeyecek gibi. Ne olursun ayrılmayalım bir daha, seni tek başına hiçbir yere göndermek istemiyorum hep beraber olalım."

"Merak etme Be. Bir yere gitmem sensiz. Bu kadar ayrı kalmak fazlaydı zaten bir daha olmayacak."

Daha ne kadar sıkı sarılabilirdim bilmiyorum ama kollarımı biraz gevşetmem gerektiğini hissettim. Birkaç dakika sonra Lexi'nin o müthiş seksi ses tonunu kullandığını duydum.

Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin