Selam gençler ve kendini genç hissedenler. Yarın yayınlamayı düşünüyordum fakat bazı sorunlar oldu.
15 gün boyunca olmayabilirim buralarda aniden çıkan bir durum söz konusu.
( İyi ki bugünden düzenlemişim bu bölümü de 😂😁) O yüzden şimdi yayınlıyorum bölümü.
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar sevgili okurlarım 😊😍
****
Gözlerimi açmak için çabalamadan önce birilerinin gülüşmelerini duyduğuma emindim. Kollarım birine dolanmıştı. Hope olmalıydı. İyice çektim kendime.
Ama bir dakika!
Göğsümde duran bu koca kafa!
Bu tarifsiz koku!
Hope olamazdı ki.
Göğsümde yatıp bana sıkıca sarılan kişi kıpırdanmaya başlamıştı. Kıkırtılar da artıyordu. Gözlerimi açtığımda sarmaş dolaş yattığım Lexi ile göz göze geleceğimi bilmiyordum, en kötü tahmin ederdim, onun için de fazla uykum vardı...
İkimizin de gözleri kocaman açılmıştı. Kıkırtıların sahiplerine döndük. Kapıda gülmekle gülmemek arasında kararsız kalmış, kendisiyle savaş halinde dikilen Zeyna. Tuvaletimde işini halleden Hope ve onun başında dikilen ve kıkırdayan Nicky.
İkimizde aynı anda çarpılmış gibi birbirimizden ayrılmaya çalıştık. Fakat nasıl dolandıysak Lexi kendini kurtarmak için yere atlarken ben de onun üzerine düşmüştüm. Acı dolu bir ses çıkardı ve hızla oturup yüzüne baktım.
"İyi misin! Bir şey oldu mu?" dedim.
Lexi, gözleri hala açık bana bakıyordu. Neden bakıyordu ki. Sanki bir şey yapmıştım. Nicky kahkaha atmaya, Zeyna ise hafifçe kıkırdamaya başladığında kendime ve Lexi'ye baktım. Lexi sırt üstü yerde uzanmış gözleri kocamandı.
Lanet olsun!
Ve ben Lexi'nin karnında, kasıklarına yakın bir yerde oturmuş, ellerim onun göğüslerinin biraz altında salak gibi "İyi misin?" diye soruyordum.
Gözlerim ve ağzım kocaman açılırken hızla üzerinden kalkmış ve tökezlemiştim geriye doğru. Çok şanslıyım ki kapıda duran Zeyna beni koltuk altlarımdan yakalamış ve kaldırmıştı.
"Üstüme çıkmış birde iyi misin diye soruyor ya şuna bak!" kalkarken söyleniyordu.
"Sanki bilerek çıktım üstüne ya off! Pardon paşam, kusura bakmayın öyle bir sarılmışsınız ki kendimi kurtaramadım ayaklarınızdan." dedim sinirle.
Lexi de sinirlenmişti işte.
"Bana diyene de bakın. Asıl sen bana öyle bir sarılmışsın ki kendimi çıkaramadım kollarından."
Sinirle birbirimize bakarken Nicky'nin hınzır sesiyle ona döndük.
"Hanımlar geceniz stresli geçti herhalde."
İkimizde aynı anda,
"Kapa çeneni Nicky!" dedik.
Nicky ve Zeyna kendilerini tutarken Lexi elini sandalyeye atıp hırkasını aldı ve çıktı. O çıkar çıkmaz kızlar kahkaha atmaya başlamıştı.
Evet Zeyna da kahkaha atıyordu...
Onlara gözlerimi devirerek kendimi yatağa attım. Doğru düzgün uyuyamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ostwind Hapishanesi✅️(gxg) TAMAMLANDI
Teen FictionEli dudakları arasındaki çubuğu tutup çekti. Lolipop ?? "Duş alacağım müsaadenle." Yandaki duşlara baktım hepsi boştu. "Diğerlerini kullanabilirsin. Hepsi boşta. " Kız diğer duşlara baktı ve alaycı bir tavırla tekrar bana döndü. "Burası benim ve...