Bölüm için önerilen şarkılar;
One Direction-Right Now
Fort Minor-Remember the Name
Linking Park-Numb
İyi Okumalar....
"S-senin burada ne işin var?"
Bana kızgın bir şekilde baktıktan sonra yanıma hışımla yaklaştı ve kolumu kavradığı gibi sıkmaya başladı.
"Seni gerizekalı!! Buralardan uzaklaştım diye erkeklerle ilişkilere mi girdin! Seni mahfedeceğim!"
Olan şaşkınlığımın üzerine ne olduğunu bile anlayamadan gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Bunu diyeceği aklımın ucundan bile geçmezdi.
Tuttuğu kolumu aşırı sert bir şekilde sıkıyordu. Tırnakları koluma geçmişti. Tam o sırada arkamda duran Harry koşarak yanıma geldi.
"Hayır onu mahfedemiyceksin! Kimse ona dokunamaz. Hele senin gibi pislikler asla!.."
Sözlerinin ardın ona bir yumruk geçirdi ve sendeleyip kolumu bırakmasını sağladı. Ben gözlerimden akan yaşlara hakim olamıyordum. Harry ise sinirden çıldırmışçasına hareketler sergiliyordu.
"Sen ne yaptığını zannediyorsun ha? O benim kızım ve buradan onu götüreceğim!"
"Ha-hayır g-gelmeyeceğim b-baba"
Sözlerim ağzımdan zorla,hıçkırıklarla çıkmıştı. Bunları dememle yanıma koştu ve dudağımın kenarına bir yumruk geçirmişti. İlk defa canımı bu denli yakmıştı... Elimi ağzıma götürdüğümde kanadığını fark ettim.
"İşte bunu yapmayacaktın!"
Harry'nin sesini kulaklarımda işittikten sonra kafamı kaldırdım. Onu bu hırsla dövmesini ne kadar istemesemde durduramıyordum. Bana dokunulmasını istemiyordu.
"Dur!! Lütfen..."
Kısa bir süre sonra Harry yanıma ulaştı ve elleri ile yüzümü kavrayıp ona dönmemi sağladı.
"Kimber iyi misin??"
"H-hayır Ha-Harry de-değilim."
Ellerini yüzümden çekip yerde yatan babama.. Daha doğrusu bana el kaldıran adama baktı ve cebinden telefonunu çıkartıp birini aradı. Kim ile konuştuğunu anlayamayacak kadar kötüydüm. Attığı yumruk dudağımı ne kadar patlatsa da beynime acı sinyalleri de vermişti.
Telefonu kapadıktan sonra tekrar yanıma ulaştı ve beni yığıldığım yerden ayağı kaldırdı.
"Seni buraya getirmemeliydim.. Tüm suç bende... "
"Ha-hayır sana buraya gelmemizi b-ben söyledim."
Odadan tam çıkacakken komidinin üzerinde duran telefonumu aldım ve ondan güç alarak dışarıya adım attım.
***
Olanlardan sonra arabaya yerleşip polislerin gelmesini beklemiştik. Daha sonra polisler gelince Harry arabadan inip bir şeyler konuşup tekrar yanıma gelmişti. Ve şimdi ise eve gidiyorduk...
Arabada acıyan her yerime bakma fırsatı bulmuştum. Daha yeni iyileşmeme rağmen üstüne bir de bu olmuştu. Sol kolumda dört tane tırnak izi vardı. Kanamış ve kan kurumuştu fakat kolumun hala acımasının sebebi bu izler değil,sıkıp morarttığıydı...
Yüzümün haline bakmak için güneşliği açtım ve aynaya bakmak için kendimi biraz yukarıya kaldırdım.
Dudağımın kenarı oldukça açılmıştı ve sürekli kan akıyordu. Halimden korkmamış değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Mine//h.s
FanfictionHayattan bir tat alamadığında,bazen kendini bir boşluğa bırakmak istersin ama sonra ne olacağını düşünmezsin... Ben kendime yapılmadık işkence bırakmadım ama hiç bir zamanda ölüp kurtulamadım. Tam veda edecektim hayata ki,karşıma o çıktı...HARRY... ...