God...

707 39 9
                                    

Bölüm için önerilen şarkılar;

One Direction-Half a Heart

Taylor Swift-I knew you we're trouble

Demi Lovato-Let it go

"Kimber sen ne dediğinin farkında mısın??"

"Evet... Fazlasıyla.."

"Kimber... Bence uyumalısın,istersen sana kahve falan yapabilirim."

"Harry... Seni istiyorum diyorum.. Hem böyle üstünde bir şey olmadan çok sexy gözüküyorsun..."

Söylediklerine sadece kıkırdamakla yetindim... Beni istediğini söylemesi ve bunu ayaktayken söylemesi oldukça hoşuma gitmişti... Ama eğer şu an dediğini uygularsam sabah kendine gelince benden nefret edecekti... Onu üzmeyi istemediğim içinde bunu yapmayacaktım...

"Bak Kimber... Hadi birlikte uyuyalım... İstersen sarılarak,birbirimize temas ederek uyuruz ?"

"Off Harryy... Beni sevmiyorsun.."

"Nereden çıkardın bunu? Seni çok seviyorum ama şu an anlayamıyorsun işte..."

Bana üzgün bir şekilde biraz daha bakınca ondan kafamı çevirdim ve tekrar gardolaba doğru ilerledim. Dolaptan giymesi için bir takım çıkarttım ve ona uzattım.

"Ben bunları giymem!"

"Ne giyeceksiniz hanfendi??"

Yanıma sendeleyerek yaklaştı ve çekip çıkarttığı bir geceliği gösterdi. Siyah dantelden bir gecelikti... Hey ne ara almıştı ki bunu?

"Bunu.."

"Sen ciddi misin?"

"Evet.."

Giyinmesi için kapıya doğru adımladım. Tam çıkacaktım ki kolumdan tuttu ve beni kendine döndürdü.

"Burda kalsanaa"

Ona bunu anlatamıyordum... Yani daha önce yanımda giyinmişti ama şimdi bu kadar açık şeyi hayatta giyinmezdi. Bu yüzden ona direk gideceğimi söyleyemedim.

"Iı Kimber sen giyin.. Bende bu sorada aşağıdan telefonumu alayım."

"Pff peki..."

Kapıdan çıktım ve aşağı inmeye başladım. Bu hali gerçekten hoşuma gitmişti ama onun her dediğini yaparsam sabaha yanımdan gidebilirdi...

Bir süre salonda oturdum. Daha sonra giyindiğini düşünüp yukarı geri çıktım ve tıkladığım kapıyı açtım.

Tanrım... Çok sexy olmuştu... İlk defa onun bu denli fazla yerini görmüştüm. Gerçi neredeyse her yeri gözüküyordu...

"G-giyinmişsin..."

"Evet.. Nasıl olmuuş"

"Güzel"

"Yatalım mııığğııı?"

"Tamam yatarız Kimber neden bağrıyorsun?"

Bana cevap vermeden yatağa ilerliyordu fakat sendelerken ayağı takıldı. Düşmemesi için yanına fırladım ve onu kollarımın arasına aldım.

Onu yere geri bırakacaktım fakat buna izin vermeden ilk defa o benim dudaklarıma yapıştı. Tabiki bu fırsatı kaçırmadan ona karşılık verdim... Uzun süreli öpücüğümüzün ardından bana gülümsedi ve ışığı kapatıp yerine yattı. Bende şaşkınlıkla yerime doğru uzandım..

"Bugünden sonra sarhoş Kimber'ı özleyeceğim.."

"Anlamadııım?"

"Ha? Yok birşey.."

You're Mine//h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin