Harold Edward Styles

205 9 2
                                    

İyi ki doğdun hayatımın anlamı. Seni o kadarrr çok seviyorum ki anlatamam. İyi ki varsın. İyi ki bizimlesin.

Biz senin ilk o kıvırcık saçlarına dokunmak istedik ama asla kıvırcık saçların yüzünden aşık olmadık. Biz senin zümrüt gözlerin için de aşık olmadık. Biz senin kalbini sevdik. Saflığını ve iyiliğini sevdik. Biz senin aptal anlarını hatta bazen salaklıklarını sevdik. Sakarlıklarını sevdik. Biz seni sen olduğun için sevdik. Ve şimdi sen koskocaman oldun. Sanki elimizde büyüdün. Harold... tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyoruz seni. Her halinle çok seviyoruz. Ve sonsuza kadar seveceğiz.

Evet bunları yazarken ağlıyorum çünkü büyümen kalbimi kırıyor. Hepimizin. Keşke hep o küçük fırıncı olarak kalsaydın. Keşke hep sivilcelerinle kalıp gülümseseydin. Keşke hep Hazza olarak kalsaydın. Evet şimdi de abuk subuk hareketler yapıyorsun ve yüzümüzü bin kere güldürüyorsun ama artık daha olgunsun.

Saçların yüzünden seni sevmeyenler değiliz biz Harry. Saçların uzadı diye dalga geçenler hiç değiliz. Hatta neden bu kadar mükemmel saçların var diye kıskananlarız biz. Çünkü her halinle tapılası birisin. Ve bu görünüşün için değil. Sen olduğun için.

Kızlarla olan fotoğrafları görünce ağlıyoruz. Kıskanıyoruz. Ve evet kalbimiz acıyor. Ben kalp acısını senin sayende öğrendim. Ama hayır. Bu kötü değil çünkü bir insanın kalbi acıyorsa onun için çok değerlisin demektir. Harry sen bizim için değerli değilsin. Sen bizim nefesimiz,kalbimizsin. Yani bu bir değer değil. İhtiyaçtır. Bizim sana ihtiyacımız var Harry. Sen olmazsan biz de olmayız demektir.

Evet artık 22 yaşındasın. Şu an ne yapıyorsun merak ediyorum. Varlığımızdan haberin bile yok ama ben seni seviyorum Harry. Sen de bizi seviyorsun biliyorum. Tanımasan da seviyorsun.

Son olarak şunu bil Harry. İster Gay. İster Biseksüel ol. Biz seni HER HALİNLE SEVECEĞİZ. Çünkü biz seni bunlar olarak değerlendirmiyoruz. Biz seni kalbinle değerlendiriyoruz.

İYİ Kİ DOĞDUN HAROLD EDWARD STYLES. HAYATIMI OLUŞTURAN "5" ŞAPŞALDAN BİRİSİ...♡

You're Mine//h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin