Bölüm İçin Önerilen Şarkılar;
One Direction-Steal My Girl
Skrillex-Goin/ın
Ağzımdan çıkan kelimeler üzre gözlerimi sıkıca kapattım... Bunu yapmadan önce dudakları yukarı doğru kıvrılmıştı bile.
Gözlerimin kapalılığını son sürat devam ettirirken o boğuk sesi kulaklarımı doldurdu. "Gözlerini aç ve bana bak bebeğim. " gözlerimi ürkekçe bir kaç kez kırpıştırarak açtığımda öylece bana bakıyordu. Yeşilleri o kadar iyi parlıyordu ki,yansımamı neredeyse görecek gibiydim.
Üzerimden gücümün yettiğince ittiğimde geri çekildi. Tabi gücümün yettiğinden falan değil... Ne yapacağımı merak ettiği için kendi çekildi.
Kapıya yaklaştığımda elini yanağına,dirseğini yatağa yaslamış yan bir şekilde dikkatlice izliyordu. Ben bile ne yapacağımı bilmiyordum. Sadece üzerimde bu kadar kısık bir aydınlatma altında ve oldukça yakınken rahat olamıyordum.
Beni bu sıkıntılı durumdan kurtaran çalan kapı olmuştu. İkimiz aynı anda kaşlarımızı çatıp merdivenlere baksakta,gelen kişinin kim olduğunu merak ediyordum. Bu yaptıklarını Niall ile beraber kurgulamıştı... Yani o beni aşağıda bu yüzden saçma sapan konular açıp oyaladı diye düşünüyorum,her neyse Niall diğerlerine söylemiş olması lazımdı.. Ee? Kim geldi?
Kısa süren bakışlar ardından ikimizde aynı anda merdivenlere geçip basamakları inmeye başladık. "Birini bekliyor muydun?" Kısa sürelik duraksamadan sonra "hayır" dedim net bir şekilde. Kapıya geldiğimizde elimi tam kapı kulbunda çevirecekken beni durdurdu. "O halde sen geride dur ben açarım."
Geriye çekildikten sonra Harry öylece kalakaldı. Kim olduğunu göremiyordum. En sonunda beklemeye dayanamayıp kapıyı tam açacaktım ki gelen kişi benden önce davranıp tek hamlede kapıyı itti. Harry sarsılınca bu kez benim gözlerim yerinden fırladı. "S-sen şu arabadaki değil misin?" Kaşlarımı havalandırıp belli belirsiz kafamı salladım. Tabi daha cevap vermeden Harry kendini attı lafın ortasına. "S-siz tanışıyor musunuz?"
Saçlarını geriye yatırdıktan sonra o Harry aksanıyla konuştu. "Caddede arabamın önüne atlamıştı. O zaman karşılaştık." Sırıttıktan sonra Harry beklemediğim bir hareketle gelenin üstüne yürüdü ve kuvvetlice itti. O da sarsıldıktan sonra aynı şeyi bu kez Harry'ye uyguladı. Ayıracakken durdular. "Harry asıl siz nerden tanışıyorsunuz?"
Harry uzun bir kahkahanın ardından elini açıp ona yöneltti ve yalandan gülümseyip sinirini belli etmemeye çalışarak ona yöneltti. "Sana taktim edeyim Sevgilim... Bak karşında bir katil duruyor. Ailemin katili!"
Gözlerim şok içinde açılırken Harry ise hem sinirden ölüyor hem de belli etmese de dolan gözlerini engellemeye çalışıyordu. Ama onu iyi tanıyorsam,asla ağladığını sinirliyken belli etmez...
"Ben katil değilim lanet olsun! Ally pisliği düzenledi her boku! Aylardır seni arıyorum hayvan herif! Adresini madresini bulamadım evimizi de bulamadım. Bi kaç yıl gittik diye noldun? Geçerken arabanı görmeseydim nah bulurdum! Bana Ally'nin nerde olduğunu söyleyin."
Sözlerini hem dinleyip hem de kelimesi kelimesine beynimde tekrar ediyordum. Yoksa bu o muydu? Şu bahsettikleri... Neydi? Heh,S-Scott.
"Ne o ? Şimdide sevgiline mi atıyorsun pisliğini? Hergün aralıksız sevişen kişiler.. Birbirinize düşman mı oldunuz?" Harry'nin göğüsünden itip hesap sorarcasına bağırdı.
"Benle düzgün konuş! "
"Konuşmazsam ne olur?"
"İşte bu ol-.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Mine//h.s
FanfictionHayattan bir tat alamadığında,bazen kendini bir boşluğa bırakmak istersin ama sonra ne olacağını düşünmezsin... Ben kendime yapılmadık işkence bırakmadım ama hiç bir zamanda ölüp kurtulamadım. Tam veda edecektim hayata ki,karşıma o çıktı...HARRY... ...