Bölüm için önerilen şarkılar;
One Direction-Steal My Girl
Evanescence-Bring me to life
Elimle aynadaki yazıyı dağıttım ve okunaklığını yitirttirdim. Telefondan Zayn'i çevirirken merdivenlerden ikişer üçer basamak atlaya atlaya aşağı indim. "Alo Zayn!" "Ne oldu?" Merdivenleri atlarken yorulmuştum. Bu yüzden biraz soluklandım. "Ne oldu Harry!"
"Siktirme durda dinle.. Kimber'ı kaçırmışlar!"
"Ne? Kim? Ne diyorsun? Harry?"
O görmesede sinirle gözlerimi devirdim.
"Bir sus be! Ally pisliği ama o olmadığına adım gibi eminim. O olsa bile başkaları da var bu işte. Tek başına heleki Kimber'ı yerinden kıpırdatmaya gücü yetmez."
"Eee ne yapıyoruz?"
"Sen bizim eve yürü şimdi geliyorum."
Cevap vermesini beklemeden telefonu yüzüne kapattım ve cebime telefonu tıkıştırırken kapıyı çarptığım gibi arabaya yerleştim. Doğru düzgün sabit durmadan gaza yüklendim. Eve çok az kalmıştı ki titreyen cebimden çıkan melodi kulaklarımı doldurdu.
Durup hemen ekrana baktım "GİZLİ NUMARA" kaşlarımı çatıp saniyeler için bekledim. En sonunda dayanamayıp açtım. "Alo" seslenmeme karşılık gelen ses içimin ürpermesine,hatta donmasına neden oldu. "Vay.. Harry aylar oldu değil mi görüşmeyeli." Alaylı kahkahası üzerine bir cevap verme gereği duydum. "E-Eddy..."
"Öldüm sandın değil mi? Bana o silahla ateş ettikten sonra öldüm sandın.. Ama kazın ayağına baksana sen,kırılmak bilmiyor. "
"Ona ne yaptın?"
"Hey hey hey... O iyi.. Tabi sayılır."
"O yanında değil mi? Düşünmeliydim! Anlamalıydım! Siz pisliksiniz! Ally de sende! Pisliksiniz lanet olası! "
"Sesini duymak ister misin Harry?"
"Çabuk telefonu ver!"
"Ah,tabiki hayır... "
"Ne?"
"Şartlarım var Harry. Sence öldürdüğün,daha doğrusu öldüremediğin biri sana bu kadar kolay kapılabilir mi?"
"Öt hadi!"
"Scott'ı buraya getir. Kimberly'i al.."
Telefonu yüzüme kapattıktan sonra telefonu yan koltuğa fırlatıp yumruklarımı direksiyona geçirdim. Saçlarımı çekiştirirken düşünmeye başladım. Scott'a ne yapacağı için istiyordu bilmem gerekti..
Derin bir nefes aldıktan sonra evin yolunu değiştirerek Ally'nin evine saptım. Zayn'i buna karıştıramazdım..
Geldiğimde Scott kapının dibinde oturmuş bekliyordu. En azından gitmemişti... Arabadan fırladığım gibi yanına gittim. Bana anlamsız bakıyordu. Neden geldiğimi öğrenmek için. "Scott arabaya atla." Kaşlarını çattı. "Neden?"
"Yolda anlatırım." Kolundan çekiştirip arabaya getirdim. Anlamsızca bindikten sonra gaza köklendim ve kuytu bir yere arabayı çektim. "Scott ötmeye başla."
"Ne diyorsun sen?"
"Eddy ve Ally ... Yeterli mi?"
Gözlerini benden kaçırıp önüne döndü. Bir şeyler bildiğine yemin edebilirdim. "Anlat!" Bağardığımda bana döndü. "Sana ne dedi."
"Soruya soruyla karşılık verme Scott! Kafayı yiyeceğim ne biliyorsan anlat!"
"Anlatsam inanmayacaksın Harold!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Mine//h.s
FanfictionHayattan bir tat alamadığında,bazen kendini bir boşluğa bırakmak istersin ama sonra ne olacağını düşünmezsin... Ben kendime yapılmadık işkence bırakmadım ama hiç bir zamanda ölüp kurtulamadım. Tam veda edecektim hayata ki,karşıma o çıktı...HARRY... ...