Bölüm için önerilen şarkı:
The pretty reckless-just tonight /multi\Bir hafta sonra
KIMBERLY'DEN;
"Harry neden bana kıyafet almaya geldiğimizi öğrenebilir miyim? Zaten yeterince var."
Gamzesi belirginleştiğinde sanki dünyadaki en güzel şeye bakıyormuş gibi bana bakıyordu. Bu durum hoşuma gidiyordu ama şu an çözmemiz gereken başka sorunlar vardı. Mesela neden şık elbiseler satan bir yere geldiğimiz gibi ...
"Sadece yeni şeyler denemeni istiyorum"
Tek kaşımı kaldırdım. "iyi de benim zaten bir çok elbisem var."
"Mızmızlık etme" omzunu bana çarparak elbiselere göz attığında ofladım.
HARRY'DEN:
İki saattir beyaz elbise beğendirememiştim. Hangisini göstersem 'Harry bu ne gelinlik gibi. Hayır bu çok abartı. Tanrı aşkına bu çok fazla.' Diyordu. Kalkıp ona gelinlik alamayacağıma göre beyaz elbise bakıyorduk. Tabiki gelinlik alabilirdim ama bu sefer her şeyi anlardı. Çok farklı planlarım vardı.Onun vereceği cevaptan çok korkuyordum. Ya hayır derse?
KIMBERLY'DEN:
Sonunda tül straplez ama yere kadar uzanan bir elbise seçmiştik. Hala anlamış değildim. Bu elbiseyi bahse girerim bir kere ya da iki kere giyecektim.
"Eee neden aldık bunu?" Arabada iyice yerime yerleştiğimde bir eli direksiyondayken göz ucuyla bana baktı. "Seni hiç beyaz bir şeyin içinde görmedim." Sırıttı. "Tabii çarşaf dışında" koluna vurduğumda yalandan yüzünü buruşturdu. Aptal.
"Harry."
"Hmm"
"Ben acıktım."
2 gün sonra
"Ya hayır istemiyorum. Yapma Harry! Yaaa"
Elindeki un paketini üzerime döktüğünde ofladım. Lanet olsun her tarafım berbat oldu.
Yüzümü buruşturduğumda kahkahasına devam ediyordu. "Gülme!"
Geçen gün aldığımız elbiseyi giymeye kalktığımda hayır dedi. Nedenini sorduğumda ise söylemedi. Buna tuhaf şeyler oluyordu. Eğer beyaz giymek istiyorsan bir fikrim var deyip aşağı inmişti. Evet ne güzel bir fikir! Beni unla beyazlattı.
"İsteyen sendin" bir eliyle çenesini ovarken hala gülüyordu. "Gel beni una bula demedim." Ofladım. "Sen çok mu mızmızsın bu aralar?" Yavaş adımlarla bana doğru gelirken gülümsemeden edemedim. Onunla ilgili her şey hoşuma gidiyordu. "Bilmem. Sen de çok gizemlisin." "Kim demiş" sonunda yanıma ulaştığında tek hamleyle belimi yakaladı ve kendine yapıştırdı. Bedenlerimiz birbirine kenetliyken ellerim onun göğsünde sıkışmıştı. Gözleri... çok güzeldi. "Seni seviyorum" kalın ses tonuyla fısıldadığında vücudum titredi. Ondan etkileniyordum. Hem de çok. "Seni seviyor-" sözümü tamamlayamadan dudaklarını dudaklarıma bastırdığında beklemeden karşılık verdim. Evet. Onu seviyordum.
HARRY'DEN:
Nikah yarındı ve ben deli gibi heyecanlıydım. Geçmek bilmeyen on gün sonunda geçmişti. Ama şu an başa dönmek istiyordum. Her şeyin en başına. İlk tanıştığımız zamana. Keşke oraya dönebilse ve yaptığım her hatayı düzeltebilseydim. Eğer bunu yapabilseydim bana hayır demesinden korkuyor olmazdım.
Değişik planlarım olduğunu söylemiştim. Ve şimdi her şey hazırdı. Nasıl mı?
Kıyafet işlerini zaten halletmiştik. Pasta işini geçen unu kafasından boca ettiğim gün birlikte yapmıştık. Yani dün... farkında değil ama o pasta bizim nikah pastamızdı. Birlikte öyle keyifli yapmıştık ki. Üstünde H ve K yazıyordu. O yazının hemen altında ise STYLES. Bu benim için çok anlamlıydı. Bizim için çok anlamlıydı. BİZ.
Nikah buraya çok yakın bir klisede olacaktı. Oranın süslenme işlerini de Niall ve diğer çocuklar halletti. Onlar olmasaydı ne yapardım bilmiyorum. Bu zamana kadar yanlışlarımı hep düzeltmeye çalıştılar. Hep benim için çabaladılar. Şimdi bende kendim için çabalayacağım. Bizim için çabalayacağım.
Ailelerden kimse nikahta olmayacak. Sadece ben Kimber,Niall,Zayn,Louis ve Liam... başka kimse olmayacak. Ne Scott ne de annem. Zaten Scott ve annem yurt dışında Scott'ların evine gitti. Temelli. Biz yine biz kaldık. En baştaki gibi.
Merdivenden dikkatle indiğimde saatin çok geç olduğunu farkettim. Sadece saatler kalmıştı. Salona ulaştığımda koltukta kıvrılıp uyumuş meleğe baktım. Televizyon açık kalmıştı. Yanına gittim ve dizlerimin üzerine eğildim. Tek elimle önüne gelen saçlarını kenara ittim ve öylece baktım. Hiçbir şeyden haberi yoktu. Nasıl tepki vereceğini bilmiyordum. Ama umarım olumlu olur çünkü onu kaybedersem yaşayamayacağımı biliyordum.
Bir elimi diz kapağının altına diğerini boynuna sabitleyip kucağıma aldığımda kıpırdandı. Ama hala uyuyordu. İndiğim merdivenleri geri çıktığımda yatağa ilerledim ve yavaşça bedenini serbest bıraktım. Son bir saattir bana hiç uymayan hayaller kuruyordum. Kimber'ı taşıdığım gibi bir gün acaba kendi çocuğumu taşıyacak mıydım? Kız ya da erkek. Ah ne diyorum ben. Bugün fazla duygusaldım.
Cebimden telefonumu çıkardım ve Niall'ı aradım. Diğerleri bu saatte uyurdu. Zayn hariç. O her zaman gece ayakta kalırdı. Nedeni yoktu. Galiba gece çocuğu olmayı seviyordu.
"Alo"
"Niall"
"Harry eğer Kimber sana hayır derse ben evlenirim çünkü yorgunluktan ölüyorum ve bu hazırlıklar boşa gidemez"
Gülümsedim.
"Her şey için teşekkür edecektim"
"Ne dedin sen??"
"Teşekkür ederim."
"Az önce sen teşekkür mü ettin? Tanrım senin kesinlikle evlenmen lazım. Gittikçe insana benziyorsun Harry."
"Niall!"
"Ah pekala. Önemli değil. Ama evlenin artık. Bir küs bir barış biz de yorulduk. Şaka bir yana grubumuzdan ilk ciddi ilişkiye adım atacak kişi olacaksın Harold"
"Galiba öyle"
"Dostum hiç tahmin etmezdim."
"Bende"
"Eee nasılsın. Gergin gibisin."
"Evet öyleyim. Bilmiyorum Niall. Galiba ben... korkuyorum."
"Her şey güzel olacak dostum."
"Umarım"
Bir süre sonra telefonu kapadığımda her şeyi tekrar gözden geçirdim. Her şeyin güzel olmasını istiyordum. Ne gelinlik giyecekti ne de davetliler fazla olacaktı. Kesinlikle hayalindeki nikah olmayacaktı bunu biliyordum. İşte bu yüzden zordu. Onu tatmin etmek istiyordum. Bunu yapmak istiyordum.
Evet... saat gecenin iki buçuğu ve nikah yarın ikide. Galiba şu an yapmam gereken tek şey Kimber'ın yanına kıvrılıp güzel kokusunun tadını çıkarmak. İyi bir uyku çekmeliyim. Yarın uzun ve büyük bir gün olacak. Bizim için büyük bir gün olacak...
Merhaba :)) yine ben. Size bir iyi bir kötü haberim var. Kötü olan:
-bir sonraki bölüm Final. Evet yanlış duymadınız final. Çünkü çok sıktığımı farkettim. Bu kitap benim ilk göz ağrım ve sonuna geliyoruz. Daha sonrs özel bölüm olur mu bilemem ama tabiki yazmayı isterim. Final notu bir sonraki bölümde olacak.
Ve tabiki iyi haberim var:
-yeni bir Harry kurgusu üzerinde çalışıyorum. Değişik ve eğlenceli olsun istiyorum. O kitapta bir badboy havaları olmayacak. Ve Harry yaşamayacak. Bir sürü güzel şeyler düşünüyorum. Umarım yayımladığım zaman okur ve seversiniz.
Sizi çok seviyorum benim watty ailem. ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Mine//h.s
FanficHayattan bir tat alamadığında,bazen kendini bir boşluğa bırakmak istersin ama sonra ne olacağını düşünmezsin... Ben kendime yapılmadık işkence bırakmadım ama hiç bir zamanda ölüp kurtulamadım. Tam veda edecektim hayata ki,karşıma o çıktı...HARRY... ...