İyi ki Doğdun Harold Edward Styles :)))

313 13 4
                                    

Bölüm sanıp olmadığını görünce bu kez üzüleceğinizi zannetmiyorum. Çünkü bugün tüm kardeşlerimin önemli bir günü..

01.02.1994 yılında hayatımız 5anlamından bir tanesi doğdu. O zamanlar herkes gibi biri olsada şimdi herkesin kalbi oldu.

Hepinizin nasıl bir sevgisi olduğunu anlayabiliyorum. Multimedia daki video yu her izlediğimde ağlıyorum. Sizden istediğim sessiz bir ortamda kulaklığınızı takarak izlemeniz... O zaman her duyguyu içinizde hissedeceksiniz inanın bana.

Bugün bir kıvırcığımız doğdu ^^ şu an buklelerinin yerini lüleler aldı ama tabiki her haliyle sonsuz seviyoruz. Beş tane manyaktan bir tanesi diyebiliriz. Kendim adına çoğu hayallerimi yaşadığım ve bu hikayeden ilham almamı ve başlamamı sağlayan bir HAZZA'mız var. Olmasaydı biz de birlikte olmayacaktık. Onsuz hayat bile düşünemeyiz değil mi ^^

Ne çabuk büyüyor bunlar ya... Daha geçen gün Zayn'in doğum günüydü şimdide Harry'nin. 21 yaşında.. Vay be.. Daha dün 16 yaşında ağlıyordu,yarışmayı kaybetmek ağır geliyordu. Şimdi ise milyonların sevgisini kazandı.

Directioner olmakla gurur duyuyorum. İyi ki de öyleyim. İyi ki de milyonlarız. Sonuna kadar aynen böyle kalacağım. İsterse baston kullansınlar isterse evlensinler isterse (ki Allah korusun) müziği bıraksınlar. Ben yine aynı kalacağım. Umarım BİZ yine aynı kalırız.

Geçenlerde şebeklik yapan,güldüren kişi git gide olgunlaşıyor. Tabi hala çocuk gibi ama sizcede çok çabuk büyümedi mi?

Hepimizin hayalidir ONE DIRECTION grubuyla tanışmak. Resim çekinmek. Konuşabilmek. Kimimizinde hayalidir,uzaktan bile olsa sadece görmek... Hayallerinizden ve hayallerimizden vazgeçmeyelim. Gerçekleşmese bile vazgeçmeyelim. Elbet bir gün bu da olacak kim bilir...

Herneyse duygusala bağlamadan (ne kadar zor olsada) isteyenlerin yapabileceğini söyleyeyim. Bugün bunları yaparsak hem eğleniriz hemde biraz Hazza'laşırız ;))

-mümkünse turuncu veya yeşil giyinelim
-dışarıda gördüğümüz kedileri sevelim
-muz yiyelim
-saçımızı örüp dalgalandıralım veya maşa yapalım
-cat/sözcüğünü sık sık kullanalım
-whatsapp,facebook vs. Durumumuz /Happy Birthday My Heart #HarryStyles olsun

Aklınıza gelen diğer herşeyi yapabilirsiniz.

Umarım Harry güzel bir doğum günü geçirir. Yarın sakın ağlamayın,video izlerken hariç. HARRY STYLES kızların ağlamasını istemez,hele bir de DIRECTIONER ise

#HappyBırthayMyHeart
#HarryStyles
#OneDirection
#HaroldEdwardStyles

Bu güzel günde bir de söyleyip sizi mutlu edeyim dedim. Şu sınır olayını esgeçin. Bir daha sınır koymayacağım. Çok yakında yeni bölüm ekleyeceğim haberiniz olsun..

Hadi görüşürüüüz :))) hepinizi öpüyorum :*

You're Mine//h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin