Bölüm için önerilen şarkılar;
One Direction-Up All Night
Ellie Goulding-Goodness
Britney Spears-Oh la la
Hepsi bana gözleri açılmış halde bakıyorlardı. Galibiyet sevinciyle bir kez daha sırıttım. Hiç biri soruma cevap vermemiş,aksine yüzlerini buruşturmuş,hayal kırıklığı sezileri yayıyorlardı... En sonunda o Olivia sürtüğü konuşmaya başladı.
"Hadi kızlar gidelim.. Burada daha fazla duramayız.. Seviyesi düşüklerle doldu içim dışım.."
"Iıı tatlım.. İstersen,yani göremediysen bir daha gösterebilirim.."
Onu tekrar sinir etmiştim.. Yanımdan geçerken yüzünü burulturdu ve sonrada hepsi çıktıktan sonra kapıyı sertçe çarptı. Artık sadece ikimiz kalmıştık...
Harry'nin yüzüne bakmadan merdiveni adımlamaya başladım. Tüm bu yaptıklarım sırf o kızları göndermek içindi... Yani onunla falan da yatmayacaktım.
Herdiveni tam bitirecekken biri bacağımda diğeri ise sırtımda el hissettim. Daha sonra görüş alanıma Harry girdi.
"Harry ne yapıyorsun! İndir beni!"
"Neden?"
"Çünkü odamı geçiyoruz."
"Kimber ora-"
"Kimberly!"
"KIMBERLY.. Orası senin odan değil."
"Bırakır mısın?"
Beni yere indirdikten sonra odaya girdim ve kapıyı kapattım. Çok geçmeden Harry girdi.
"Çıkar mısın Harry.."
"Hayır"
"Neden?"
"Çünkü burası benim evim ve istediğim yerde yatabilirim.. Ve canım bugün burada yatmak istiyor."
Sözleri ardından yanıma yayıldı. Hiç bir şey yapmadan gözlerini kapattı ve üzerindeki takım elbiseye aldırmadan uyku moduna geçti. Tanrım!! Birde takım elbise mi giymiş bu..
"Harry kalk!"
"Hayır"
"O zaman ben giderim."
"Bye bye"
Bunu demesini beklemiyordum... Oturduğum yataktan kalktım ve yatak odasına ilerledim. O orda yatıyorsa ben de odada geniş geniş yatarım..
Odaya girdim ve dolaptan çıkarttığım takımımla banyoya ilerledim. Aynanın karşısında yüzümü yıkadım ve giyindikten sonra saçımı taradım. Daha sonrada kapıyı açtım ve odaya adım attım.
"Harry!! Burada yatmayacaksın.. Hani yan odada yatıyordun?"
"Şimdi de canım burada yatmak istedi."
"Ooff"
"Bir de canım b-"
"Off Harry."
Koşarak kapıya ilerledim ve açmaya çalıştım. Fakat kitliydi.. Kilitlemişti..
"Birde canım burada yatmanı istedi diyecektim.."
"Unut bunu.."
"Sen bilirsin.."
Yayılmış olduğu yataktan,kolunun altına sıkışmış olan yastığımı hızlıca çektim ve alıp kapının yanına büzüldüm. Kalkıp bakmasını ve acıyıp çağırmasını umsamda,o üstünü bile değiştirmiş,yayılmış uyuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Mine//h.s
Hayran KurguHayattan bir tat alamadığında,bazen kendini bir boşluğa bırakmak istersin ama sonra ne olacağını düşünmezsin... Ben kendime yapılmadık işkence bırakmadım ama hiç bir zamanda ölüp kurtulamadım. Tam veda edecektim hayata ki,karşıma o çıktı...HARRY... ...