ÖZELL:
Lütfenn bunu okurken
Pitbull&Inna-Good Time
Dinleyerk okuyun ve bitince yeniden açın...Nedenini anlayacaksınız... Ama açın lütfenn.
HARRY'den;
Söylediklerim ardından mavileri büyümüş ve çarpan ay ışığıyla muhteşem bir hal almıştı.
Saçları ile oynamayı kesip onu izlemeye başladım. Yaşadığı şoktan kurtulunca bu kez sözlere o başladı.
"B-ben... Ah kimi kandırıyorum ki.. Harry,seni çok seviyorum.. İlk başta gerçekten senden korkuyordum ve senden nefret ediyordum. Ama sonra benle o kadar ilgilendin ki... Daha önce beni kimse bu kadar önemsememişti. Ve sana şunu söyliyeyim daha önce hiç bir erkeğe aşık olmadım. Büyük aşklar nefretle başlar değil mi?"
Bu kez şaşırma sırası bana gelmişti. Söylediklerinin ardından göz kırptı ve gülümsemeye başladı. Bende ona gülümsedim,daha doğrusu sadece gülümsemekle yetindim. Bugün en güzel günlerimden birini yaşıyordum...
İlk başta Kimber bana karşılık verdi... Şimdi de beni sevdiğini söylüyor.. Tanrım!
Başta benle konuşmuyordu bile...
"Kimber.."
"Harry.."
"Yarın bir akşam yemeğine gidelim mi?"
"Peki"
Konuşmamızdan sonra onu kollarım arasına aldım ve sarı saçlarıyla oynayarak uykuya daldım.
***
Sabah kalktığımda bu kez ben öncelikli olmuştum. Yatakta oturur pozisyon aldım ve göz ucuyla ona baktım. Melek gibi uyuyordu...
Rahatsız etmemek için yanından ilerledim ve sandalyenin başındaki tişörtü kapıp giyinerek merdivenlere yöneldim. Mutfağa geldiğimde ne hazırlayacağımı düşündüm. Ama beceriksizin teki olduğumdan ayrıca üşendiğimden hiç bir şey hazırlayasım gelmiyordu..
O sırada ayak sesleri kulağımı doldurdu ve Kimber'ın uykudan boğuk çıkan sesini işittim.
"Günaydın"
"Günaydın bebeğim"
"Ne yapıyorsun?"
"Hiç... Kalktım öyle.. Kimber!"
"Efendim"
"Hadi giyin kahvaltıya gidelim.."
"Harry.. Akşam yemeğe gitmeyecek miydik?"
"Olsun ona da gideriz.."
Kaşlarını anlamsızca kaldırıp peki diye fısıldadı ve yanımdan ayrılıp yukarıya çıktı. Bir süre sonra bende odaya çıktığımda onun çoktan giyindiğini gördüm..
Bedenini saran beyaz üstünde sarı çiçekler olan ve dizlerinin üzerinde olan elbisesiyle muhteşem görünüyordu.. Çiçekteki sarılar saçlarıyla bütünleşiyordu...
"Harika olmuşsun.."
"Teşekkür ederim.. Harry sende ben makyaj yapana kadar giyin,karnım acıktı."
Söylediklerine bir kahkaha patlatıp onu onayladım ve üzerimi değiştirmek için gardolabın önüne geldim.
KIMBERLY'den;
Aynanın önünde sadece rimel ve parlatıcı sürmüş,birazda saçlarımı toparlamış kendime bakıyordum. Çıktığımda Harry hazırlanmış yatağın üzerinde oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Mine//h.s
FanfictionHayattan bir tat alamadığında,bazen kendini bir boşluğa bırakmak istersin ama sonra ne olacağını düşünmezsin... Ben kendime yapılmadık işkence bırakmadım ama hiç bir zamanda ölüp kurtulamadım. Tam veda edecektim hayata ki,karşıma o çıktı...HARRY... ...