Okurken önerilen şarkılar;
Pitbull&Inna-Good Time
Cherly Cole-Crazy Stupid Love
"Peki.. Tamam ben seni bırakırım.. Ben de kalmak istemeyeceğini düşünmüştüm.. Yani kim benim gibi biriyle aynı evde olmak ister ki.. Neyse.. Ne zaman bırakayım seni?"
Söylediklerim karşısında çok uzun bir süre gülmüştü. Suratımı ellerimden kaldırıp onun kahkaha atan yüzüne odakladım. Neden güldüğüne dair en ufak bir fikrim yoktu. Bir süre sonra gülmeyi kesti ve konuşmak için yüzüme bakıp ağzını araladı.
"Harry sen benim ne dediğimi anladığına emin misin?"
Bu kelimelerden sonra yine gülmüştü. Ne dediğini hatırlamaya çalıştım. Hatırladıktan sonra da gözlerimi büyüterek ona baktım.
"B-b-bir dakika... Y-yani sen kalmak mı istiyorsun?"
"Evet?"
"Yani benimle?"
"Evet"
"Evine gitmek istemiyorsun??"
"Evet Harry evet... Gitmek istemiyorum ama eğer gitmemi ist.."
"Hayır hayır hayır hayır.. İstemiyorum yani istiyorum yani off gitmeni istemiyorum ama gitmemeni istiyorum."
"Iıı tamam anladım."
"Kimber"
"Efendim"
"Dışarı çıkalım mı?"
KIMBERLY'den;
Onun bu kadar şaşıracağını hiç düşünmemiştim. Oldukça sevinmişti. İçimde gece için tedirginlik olsada,ondan asla nefret etmiyordum. O iyi biriydi... Sadece bazen oldukça fazla tepki verebiliyordu. Tam bunları düşünürken sorduğu soru beni tekrar düşüncelere kaptırmıştı.
"Dışarı çıkalım mı?"
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bedensel olarak gayet iyiydim. Yorgun falan da değildim ama nereye götürebileceğini bilmiyordum. Bir düşününce evde de kalmak istemiyordum.
"Olabilir"
"Tamam,o halde hadi kalk ve giyin."
Konuşmanın ardından ayağı kalktım ve gardolabın önüne geldim. Dolabı açtığımda fazla bir şeyler yoktu. Bir kaç şort ve bir tane atlet.. Bundan başka hiç bir şey yoktu.
Tam elimi şortu almak için uzatacaktım ki omuzumda onun elini hissettim.
"Nereye gideceğimizi buldum.. Alışverişe gideceğiz."
Yüzümde anlamsız bir gülümseme belirmişti.
"Tamam"
Dolaptan bir kot şort ve beyaz bir atlet aldım. Kapağını kapattım ve Harry'e bakmaya başladım. O da bana bakıyordu. Bir süre öylece durduktan sonra bana ne oldu der gibi baktı. Ben de ona elimdeki kıyafetleri gösterdim. Hala bir şey anlamamıştı.
"Evet kıyafetler uyumlu,yani güzel olursun."
"Harry..."
"Efendim?"
"Giyineceğim"
"Biliyorum?"
Ona gözlerimle kapıyı işaret ettim ve daha sonra tekrar ona bakmaya başladım. Sonunda anlamış bir halde gülümsedi ve yataktan doğrulup kapıya ilerledi. Kapıyı kapattı ve bende ellerimdekini yatağa bıraktım. Tam üstümü çıkaracaktım ki kapı tekrar aralandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You're Mine//h.s
FanficHayattan bir tat alamadığında,bazen kendini bir boşluğa bırakmak istersin ama sonra ne olacağını düşünmezsin... Ben kendime yapılmadık işkence bırakmadım ama hiç bir zamanda ölüp kurtulamadım. Tam veda edecektim hayata ki,karşıma o çıktı...HARRY... ...