Herschrijving!

1.4K 13 0
                                    

De herschrijving van Locked by you is nu gepubliceerd!

De herschrijving van Locked by you is nu gepubliceerd!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Samenvatting:

'Je kent toch de wetten van de fysica? Tegenpolen trekken elkaar aan!'

Het normale leventje van Evelien Bosmans veranderd op de dag dat ze ontvoerd wordt. Ze is bang om alles te verliezen: haar ouders, haar zusje, haar vrienden... Maar vooral het verlies van haar dromen maakt haar bang nu ze alleen nog maar nachtmerries heeft.

Ze komt in de handen van Jonas terecht, de zoon van de gevreesde leider van de organisatie die haar vasthoudt. Maar Jonas is anders dan ze had verwacht. Hij is niet zoals de andere jongens. Hij geeft haar een gevoel van vertrouwen en bescherming.

Wanneer ze erachter komt dat er meer achter haar ontvoering zit en dat de jongens vreselijke plannen met haar hebben, doet ze er alles aan om te ontsnappen. Wanneer het lukt om Jonas aan haar kant te krijgen, worden ze onafscheidelijk. Samen zijn ze bereidt te vechten voor hun dromen en hun vrijheid, maar dat is niet zonder gevaren. Hun groeiende intense vriendschap zet hun leven op het spel.

{Dit is de herschrijving van het alreeds gepubliceerde boek "Locked by you", een boek dat in de prijzen viel en goed ontvangen werd door het publiek. Deze herschrijving bevat kleurrijker taalgebruik en tal van andere scènes. Ik neem jullie graag mee op een avontuur over moed, dapperheid en wilskracht. Veel leesplezier!}

Extra info:

Het boek is dus nu gepubliceerd! En ik wil jullie alvast veel leesplezier toewensen! Ik zal elke dag een hoofdstuk publiceren. De herschrijving is zoals eerder vermeld, anders dan het origineel. (Dit boek is het originele. De herschrijving vind je op mijn account) Het verhaal zit naar mijn mening beter in elkaar, maar dat is vooral aan jullie om daarover te beslissen!

De herschrijving is trouwens een apart boek, wat je nu leest is de eerste versie van het verhaal.

Veel leesplezier!

Locked by you #ThrillerAwardsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu