-Nieuw boek-

1.5K 41 13
                                    




Heeey beste lezers! Effe voor de duidelijkheid: Dit boek is nog niet af! En er al zeker nog aan verder geschreven worden, maar zoals ik al eerder vermelde zijn er plannen voor een nieuwe reeks over dit soort genre. Het boek heeft alleen nog geen titel en ik vraag daarom jullie hulp! Ik heb hier voor jullie een klein fragment uit het boek en de beschrijving. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën want ik ben momenteel inspiratieloos... Alvast bedankt!

Beschrijving:

Wat als je op een dag in het bos getuige bent van een moord? Als één van de daders je recht in de ogen heeft gekeken en je zijn blik nooit meer vergeet. Als je diezelfde blik enkele weken laten terugziet, maar dan in een andere situatie.

Nicky en haar drie beste vriendinnen bezitten een clubhuis in het bos. Ze noemen zichzelf 'The fantastic four', op een avond zijn Liz en Nicky getuigen van een moord op een jong meisje. De moord werd gepleegd door enkele jongens, waaronder dé jongen met groene ogen die Nicky in de ogen keek.

Op een zekere dag, na het voorval, staat er een jongen voor haar deur. Een jongen met een pakkend verhaal dat Nicky's moeder raakt. Ze besluit hem onderdak te geven. Maar deze jongen is voor Nicky niet onbekend...

Fragment:



'Hoe is het eigenlijk met die nieuwe?' Vraagt Liz terwijl ze haar bruine haren over haar schouders gooit. 'Neil? Die is echt vreemd.' Zucht ik. 'Hoezo?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb het gevoel dat ik hem ergens van ken, weet je nog in het bos? Met die jongens die dat meisje martelden? Volgens mij is Neil één van hen.' Liz schud snel haar hoofd. 'Nee joh, daar is die Neil toch veel te verlegen voor?' Ik bijt op mijn lip. 'Denk je? Hij stond vannacht naast mijn bed, heel vreemd...' 'Wacht... Stond die naast je bed? Omg, das inderdaad kei creepy.' Ik knik. We wandelen nog een einde door de winkelstraat. Het is er heel stil, de enigste die hier rondlopen zijn toeristen. 'Zou ie me herkennen?' Vraag ik me plots luidop af. 'Hoe bedoel je?' Vraagt Liz fronsend. 'In het bos zagen we hen toch? Toen ze ons opmerkten, renden we ervandoor. Ik weet dat het nacht was, maar wat als hij ons herkent heeft? Wat als hij echt bij die bende hoort? Wat als hij me wil vermoorden?' Liz begint te lachen. 'Je overdrijft, hij is nog maar net bij jou komen wonen, Neil is gewoon een verlegen, vreemde jongen, je zal nog even aan hem moeten wennen.' Ik weet dat ze gelijk heeft, maar waarom praat mijn gevoel dat dan zo tegen?

Locked by you #ThrillerAwardsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu