Ordinary day - Hoseok (BTS)

149 5 0
                                    

10:56
- Ébredj szerelmem. - lágy csókot nyom a hosszú hajkoronába - Hasadra süt a nap.
- Öt perc. - nyöszörgi párnába temetett arccal.
- Nem nem. Most. Ki fog hűlni a kávéd.
- Nem baj, majd megmelegítem.
- Hát oké. - törődik bele kissé csalódottan.
- Hoseok. - a lány mellé ül az ágyba, aki kinyújtva karját invitálja reggeli ölelésbe - Lécci. - többet sem kell mondania, csalódottságának lőttek, hatalmas mosollyal arcán befekszik, így a hatalmas ágyon két ember osztozik. Puha, rövid csókokat ad a felpuffadt orcákra, miközben a másik azonnal visszaalszik a kellemes kényeztetésre.

11:24
- Ú, egy pati nőtt az álladra. - fordul tekintete a fiú arcára.
- Tudom, de majd elmúlik. - von vállat.
- Nem nyomhatnám ki?
- Ne bántsd. Mi van, ha még jobban begyullad? Nem akarom, hogy sebes legyen.
- De bízz bennem, nem lenne sebes. Meg amúgy is, már meg van érve és undi.
- Így nem tetszem? - húzza fel szemöldökét gyanakvóan, de persze csak viccből.
- Dehogyisnem! Csak idegesít.
- Akkor még egy ideig az idegeidre fog menni. - nyújtja ki nyelvét, mire a karjai közt tartott felnevet.
- Légyszi! Nem fog fájni, ígérem. Kisujj eskü?
- Nem.
- Na!
- Nem.
- Kérlek?
- Nem és kész.
- Kérlek kérlek kérlek!
- Nem.
- Jó, akkor oda mész enni, ahova akarsz, mert én tőlem tuti nem kapsz ebédet. - fonja keresztbe kezeit, tettetve a sértődést.
- Hé, ez zsarolás.
- Nem érdekel.
- Anyám... oké. - adja be derekát - De ha meg fog látszódni a helye-
- Nem fog! Imádlak! Hozok fertőtlenítőt meg kenőcsöt. - a kisebbik pár láb gyors tempóban csattog a fürdőszoba csempéken.
- ...szerencséd, hogy szeretlek. - halk suttogás félmosollyal keretezve.

13:00
- Fini? - az asztalnál ülnek, egymással szemben, aki az ebédet főzte felnéz a csendben evőre.
- Hm.
- Nem kell bele só, vagy valami más? - fejrázás.
- Ne már, most komolyan ennyire besértődtél egy hülye pattanás miatt?
- Hm.
- Hoseokie. - semmi - Hoseok babuci - szintén semmi - Hoesuckie - változtatja el viccesen hangját, az említett mégsem nevet. Pedig ez általában be szokott válni.
- Az ég szerelmére... sajnálom, oké? Tényleg finoman nyomtam! Én csak azt akartam, hogy a legmélyebb rétegekből is kijöjjön a genny.
- Hm.
- Nem csinálhatod ezt örökre. - kanál csattan az asztalon. Szúrós pillantások lövelése a néma felé.
- A szobában leszek. Ha végre éretten fogsz viselkedni, majd beszélünk. - a pillantás, mi megenyhül csendben követi a mozgó sziluettet, ami a szobába tart. Utólag belegondolva, ostobaság volt ilyen kicsi dolgon megsértődni. Maga sem tudta, mi van vele. De egy valamit tudott; nem romolhat el ez a nap. Elindul a háló fele.

15:25
- Én is sajnálom. Túlreagáltam. - két perccel később már szent a béke, mit szoros ölelkezéssel pecsételnek meg. Öt-öt szorgos ujj masszírozza a másik fejbőrét, piszkálja az így is kócos hajszálakat. Mégis, mindketten imádják ezt a kissé húzó, jóleső érzést.
- Ugyan. Azért titkon imádtam, ahogy mérgedben felfújtad az arcod.
- Nem is.
- De. Olyan voltál, mint egy hörcsög.
- De nem.
- De de. Most is azt csinálod. - s ránézve a domborodó pofikra, képes lenne órákon át csókolgatni és csipkedni a bőrfelületet.
- Ne bánts.
- Nem bántó szándékkal mondtam. Nagyon aranyosnak találom. - lágy, rövid csók marad mindkét ajakon.
- Akkor jó.
- Hoseok? - szólal fel bőséges csend után.
- Igen?
- Szeretlek. - ritka. Ritka ez a mondat, és pont ez teszi a legigazabbá, a legkedvesebbé.
- Én is szeretlek. - jön azonnal a válasz.
- Hoseok.
- Mi az, baba?
- Szerintem fogd be egy kicsit az orrodat.
- Mi? Miért ké- Ó, ne, ez rohadtul büdös! Mi a szart ettél? A lányok tudtommal nem finganak!
- Meglepetés. - végül hangos kacajok szelik sokszorosára a levegőt. Összefonódás újbóli szoros ölelésbe...

Miközben az ablakon keresztül frissebb, hűvösebb levegő áramlik be.

18:29
- Mit vacsizzunk? - fordul a fiú felé, miközben egymás mellett ülnek a kanapén, valami valóságshow-féleséget néznek, ami egyébként nagyon unalmas, de mindegy, a lényeg, együtt nézik.
- Nem tudom, valami olasz cuccot?
- Tegnap előtt azt ettünk.
- Francia?
- Ah, ne is említsd. - rázza ki a hideg, a fiú kérdésére.
- Amcsi kaja?
- Hm, túl olajos.
- Kínai? - reméli titkon, végre ez jó lesz.
- Kínai. - egyezik bele a lány. Azonnal tárcsázza is a szokásos étterem számát, ahonnan már vagy ezerszer rendeltek.
- Baba. - szólítja meg, miután végzett a telefonálással.
- Hoseok.
- Amíg a kaja érkezik, kiszednéd a szemöldököm?
- Már megint? Három napja szedtem ki. - lepődik meg.
- Tudom, de már megint elburjánzott.
- Komolyan mondom, neked őserdő nő a szemöldököd helyén. - fejét rázva indul el a fürdőbe a csipeszért.
- Imádlak. - kiáltás a nappaliból.
- Tudom. - érkezik a válasz azonnal.

Párpercesek - BTS one-shotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora