Depressziósok klubja pt. 3 - BTS

99 3 2
                                    

Üdvözlet a Depressziósok klubjában. Oszd meg másokkal is, ami nyomja a szíved mélyét. Klub lévén, a rendszer csoportokba fog beosztani ahol egyszerre több ember is beszélgethet egymással, mert úgy hisszük, a csoportmunka egy szintén segítő mozzanat lehet gyógyulásodban, emellett új barátságokra is lelhetsz.

~~~

Ha még nem regisztráltál, a regisztráció gombra kattintva megteheted.

Ha már van fiókod, jelentkezz be!

Biztonsági okok miatt, semmilyen személyi adatot nem jelenítünk meg az oldalon, egyedül a felhasználónevedet és életkorodat.

Bejelentkezéshez ide kattints.

Betöltés...

Üdvözlünk ismét oldalunkon, kth19 felhasználó!

További tudnivalókért, gyakran ismételt kérdésekre adott válaszokért kattints ide.

Ha szeretnél csatlakozni egy csoporthoz, kattints ide.

Ha a korábbi csoportodhoz szeretnél csatlakozni, kattints ide.

Betöltés...

Gratulálunk, újra csatlakoztál csoportodhoz, melynek neve:

495-ös chatszoba

kth19: Skacok, tudnátok segíteni valamiben?

knj09: Persze Tae, mondd.

pjm07: Baj van Taetae?:o

kth19: Neem, semmi baj nincs, vagyis egy kicsi, de nem velem. Anyummal kapcsolatos.

jjk97: Téged is eltiltott OWtől?:'(

mjg01: Téged is rajtakapott köpüléskor?

kth19: MICSODA?!!

knj09: Fúj hyung!

ksj00: Yah Min Yoongi hogy merészelsz ilyen személyes dologra ilyen nyíltan rákérdezni!!!

pjm07: Hyuuung, el sem hiszem, hogy ezt le merted írni.><

mjg01: öcsém, mintha ti nem csinálnátok rendszeresen, ti szent csuprok

jjk97: Mit köpültök?:o

ksj00: SEMMIT!!!

knj09: Semmit! És Yoongi hyung, az nem csupor, hanem fazék.

jhs21: Semmi vész Taehyungie, egyetlen Reményed s Napsugarad megérkezett!^^

Párpercesek - BTS one-shotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant